[PRS] luna_rav och Kaninis
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [PRS] luna_rav och Kaninis
|
Borttagen
|
Isabella tittade på Alex rygg, med huvudet fortfarande mot bänken. Hon hade lust att slå sig själv tusentals gånger.
Kim tittade på henne och lät fingrarna glida genom hennes hår.
16 nov, 2015 21:46
|
|
Borttagen
|
" jag förstår inte vad min farbror har emot dig" sa Lexi med en suck.
Alex reste sig upp när det ringa ut till rast.
16 nov, 2015 21:47
|
|
Borttagen
|
Isabella skyndade sig efter Alex med svenska sakerna i händerna.
"Förlåt.. menade inte direkt att såra dig" sa hon.
"inte jag heller..." sa Kim lugnande.
16 nov, 2015 21:48
|
|
Borttagen
|
" du är ju en snäll kille som inte håller på med brottsligheter" sa Lexi.
Alex gick bara till sitt skåp.
16 nov, 2015 21:50
|
|
Borttagen
|
"Aleeex" sa Isabella långsamt och ställde sig bredvid hans skåp. "Du är typ en ut av de smartaste personerna jag känner, jag menade inte vad jag sa.."
Kim nickade.
"Ja.." svarade han.
16 nov, 2015 21:52
|
|
Borttagen
|
" men du sa det" sa Alex och öppnade sitt skåp så han slapp se Isabella.
" men jag bryr mig inte om vad min farbror säger jag tänker vara tillsammans med dig oavsett vad andra säger" sa Lexi.
16 nov, 2015 21:54
|
|
Borttagen
|
"Jag vet och jag sa att jag är ledsen för det.." sa Isabella och tittade på honom. Hon hatade när han var arg på henne.
Kim log lite mot henne.
"Jag har tur" sa han.
16 nov, 2015 21:59
|
|
Borttagen
|
Alex stängde skåpet och kollade inte på henne.
" vi har rast" sa han.
Lexi reste sig upp och kollade på Alex.
16 nov, 2015 22:01
|
|
Borttagen
|
"Förlåt.." mumlade Isabella igen och släppte inte blicken från honom.
Kim tittade på Lexi och ställde sig upp han också.
16 nov, 2015 22:05
|
|
Borttagen
|
" visst du är väl förlåten" sa Alex och kollade på Isabella.
Lexi gick mot skolgården som var tom då alla lämnade skolan när dom hade rast.
16 nov, 2015 22:07
|
Du får inte svara på den här tråden.