Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

the new school Dimond high

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > the new school Dimond high

1 2 3 ... 5 6 7 ... 152 153 154
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


" Okej skönt att du inte tar åt dig föresten mitt namn är Isac " sa Isac och såg på Dante.

8 nov, 2015 20:53

Borttagen

Avatar


" jag är Dante Ramon men folk kallar mig för loppbo,byracka eller Jycken" sa Dante och såg mot Isac

8 nov, 2015 20:56

Borttagen

Avatar


" För mig heter du Dante skulle väcka andras uppmärsamhet om nån sa nån av de andra namnen i klassen " sa Isac som bara gillade namnet Dante.

8 nov, 2015 20:58

Borttagen

Avatar


" kan förstå det" sa Dante mef en suck.
Dante gick mot stegen.
" vore bäst att gå in nu" sa Dante

8 nov, 2015 21:07

Borttagen

Avatar


" Ja det borde vi men min rumskompis kommer nog fråga varför jag inte sover och vart jag har varit osv " sa Isac med en suck.

8 nov, 2015 21:11

Borttagen

Avatar


"säg är din rummskompis en människa?" frågade Dante lite osäkert.

8 nov, 2015 21:14

Borttagen

Avatar


" Ja han luktar som en människa iallafall " sa Isac och började fundera vilken blodtyp den människan var.

8 nov, 2015 21:16

Borttagen

Avatar


"då blir det krånhligt att förklara för honom om vad du var någonstans" sa Dante och gick ner för stegen och in i byggnaden.

8 nov, 2015 21:23

Borttagen

Avatar


" Ja det blir det " sa Isac och hoppade ner
" Vad är din rumskompis för något? " frågade Isac och såg på Dante

8 nov, 2015 21:36

Borttagen

Avatar


"Människa verkar det som" sa Dante och började att gå mot sitt rum.

9 nov, 2015 05:26

1 2 3 ... 5 6 7 ... 152 153 154

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > the new school Dimond high

Du får inte svara på den här tråden.