the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
" Okej skönt att du inte tar åt dig föresten mitt namn är Isac " sa Isac och såg på Dante.
8 nov, 2015 20:53
|
|
Borttagen
|
" jag är Dante Ramon men folk kallar mig för loppbo,byracka eller Jycken" sa Dante och såg mot Isac
8 nov, 2015 20:56
|
|
Borttagen
|
" För mig heter du Dante skulle väcka andras uppmärsamhet om nån sa nån av de andra namnen i klassen " sa Isac som bara gillade namnet Dante.
8 nov, 2015 20:58
|
|
Borttagen
|
" kan förstå det" sa Dante mef en suck.
Dante gick mot stegen.
" vore bäst att gå in nu" sa Dante
8 nov, 2015 21:07
|
|
Borttagen
|
" Ja det borde vi men min rumskompis kommer nog fråga varför jag inte sover och vart jag har varit osv " sa Isac med en suck.
8 nov, 2015 21:11
|
|
Borttagen
|
"säg är din rummskompis en människa?" frågade Dante lite osäkert.
8 nov, 2015 21:14
|
|
Borttagen
|
" Ja han luktar som en människa iallafall " sa Isac och började fundera vilken blodtyp den människan var.
8 nov, 2015 21:16
|
|
Borttagen
|
"då blir det krånhligt att förklara för honom om vad du var någonstans" sa Dante och gick ner för stegen och in i byggnaden.
8 nov, 2015 21:23
|
|
Borttagen
|
" Ja det blir det " sa Isac och hoppade ner
" Vad är din rumskompis för något? " frågade Isac och såg på Dante
8 nov, 2015 21:36
|
|
Borttagen
|
"Människa verkar det som" sa Dante och började att gå mot sitt rum.
9 nov, 2015 05:26
|
Du får inte svara på den här tråden.