Power Change's people (PRS)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Power Change's people (PRS)
|
Borttagen
|
"ja det har vi" sa Harold och visade pappret som han hade
1 nov, 2015 15:56
|
|
Borttagen
|
" Hm bord 35 följ mig " sa Servitören och gick till borden vid fönstret.
" Här är bord 35 " sa Servitören
1 nov, 2015 16:09
|
|
Borttagen
|
De båda två satte sig ner vid bordet.
1 nov, 2015 16:12
|
|
Borttagen
|
Servitören gav dom menyn och gick iväg för att låta dom bestämma sig.
1 nov, 2015 16:14
|
|
Borttagen
|
Erika och Harold började att kolla på menyn.
1 nov, 2015 16:15
|
|
Borttagen
|
Servitören kom tillbaka efter 6 minuter
" Kan jag tar er beställning? " frågade Servitören och såg på Erika och Harold.
1 nov, 2015 16:16
|
|
Borttagen
|
"jag tar fläskfilen med potatis och svampsås"sa Harold.
"jag tar Pasta la Carbonara " sa Erika
1 nov, 2015 16:19
|
|
Borttagen
|
" Vad tar ni för dricka? " frågade Servitören och såg på dom hon log vänligt.
1 nov, 2015 16:22
|
|
Borttagen
|
"vi tar en flaska rött vin alltså Brolio " sa Harold och log lite tillbaka.
1 nov, 2015 21:11
|
|
Borttagen
|
" Okej " sa Servitören och gick iväg och kom 10 minuter senare med maten och drickan.
1 nov, 2015 21:13
|
Du får inte svara på den här tråden.