Hej någon som vill rolla
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Hej någon som vill rolla
|
Borttagen
|
Alexia kollade upp på sin bror.
" Du vet verkligen inte vad dina kompisar gör eller hur?" Frågade hon och släppte hans hand.
" Dom mobbar mig, slår och sparkar på mig, skriker elak ord efter mig och ger mig hat på nätet" sa hon och satt sig ner i sängen.
8 okt, 2015 07:21
|
|
Borttagen
|
Simons ögon blev stora.
"Vad sa du?"
8 okt, 2015 07:41
|
|
Borttagen
|
Alexia kollade ner på sina händer och berättade allt som hans kompisar gjorde mot henne. Hur dom sparkade och slog på henne hur dom kallade henne äcklig.
8 okt, 2015 08:02
|
|
Borttagen
|
Simon satt helt stum och lyssnade på Alexias förklaring.
"Idioter!" frästa han sedan när hon var klar. " Förlåt Alexia! Jag hade ingen aning o´m det! Men jag lovar! Om de så mycket som rör dig igen så!... Håll dig till mig!"
8 okt, 2015 18:18
|
|
Borttagen
|
Alexia kröp ihop hos sin bror och pillade på hans arm.
" Jag förstod att du inte visste om det" sa hon tyst.
8 okt, 2015 18:19
|
|
Borttagen
|
Simon skakade på huvudet
" Om jag hade vetat om det skulle dem ha varit avstängda från skolan för länge sen!"
8 okt, 2015 18:22
|
|
Borttagen
|
Alexia log till och pillade på Simons tröja och gäspade lite.
8 okt, 2015 18:24
|
|
Borttagen
|
"Sovdags?" frågade Simon och log.
8 okt, 2015 18:27
|
|
Borttagen
|
Alexia nickade och kollade trött på sin bror.
8 okt, 2015 18:27
|
|
Borttagen
|
Simon log igen och lyfte upp sin syster i famnen och gick in till sitt rum och la ner henne på sängen.
8 okt, 2015 18:30
|
Du får inte svara på den här tråden.