Privat mellan Ripadal och Melody Malfoy
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Privat mellan Ripadal och Melody Malfoy
|
Borttagen
|
(det är det vi måste komma överens om och be om ens hand vet jag inte hur man direkt gör)
Atemu reste sig upp efter en stund och gick och visste att han inte hade något att göra fören på efteridddag då några fångar skulle avrättas
5 okt, 2015 17:41
|
|
Borttagen
|
( Hm vi kanske inte ska rolla då rollet går så trögt och ingen verkar ha något att skriva)
5 okt, 2015 18:06
|
|
Borttagen
|
(Jag har nåot att skriva men vi måste ju komma överens och rolla vill jag ju göra)
5 okt, 2015 18:08
|
|
Borttagen
|
( Men jag har inget att skriva)
5 okt, 2015 18:09
|
|
Borttagen
|
(Men då åste an ju hoppa tills man har något att skriv)
5 okt, 2015 18:10
|
|
Borttagen
|
( Men jag vet ju inte vad vi kan hoppa till)
5 okt, 2015 18:11
|
|
Borttagen
|
5 okt, 2015 18:48
|
|
Borttagen
|
Vi kanske inte ska rolla med varandra då
5 okt, 2015 18:48
|
|
Borttagen
|
suck 
5 okt, 2015 18:59
|
|
Borttagen
|
5 okt, 2015 18:59
|
Du får inte svara på den här tråden.