[PRS]Ett starkt band
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [PRS]Ett starkt band
|
Borttagen
|
Jag vaknade upp med ett ryck. Mitt hjärta bultade snabbt, och min hjärna kändes tom. Vad hände?
2 okt, 2015 22:44
|
|
Borttagen
|
En bit framför mig låg Dova.
"Dova?" Sade jag
3 okt, 2015 07:09
|
|
Borttagen
|
Jag stönade och reste mig upp.
"Kom. Vi går tillbaka till kupén." sa jag.
3 okt, 2015 15:21
|
|
Borttagen
|
"Kan du gå?" Frågade jag.
3 okt, 2015 16:46
|
|
Borttagen
|
"Förhoppningsvis." svarade jag och försökte ställa mig upp, men rasade genast ner igen.
3 okt, 2015 19:08
|
|
Borttagen
|
Jag hjälpte Dova upp. Plötsligt kom Malfoy och puttade mig bakifrån.
3 okt, 2015 20:25
|
|
Borttagen
|
"Åh, är det inte de två syskonen fjant?" frågade Draco efter att han fått omkull mig och Lucas.
3 okt, 2015 20:28
|
|
Borttagen
|
"Håll tyst, Malfoy!" Sade jag och drog fram min trollstav.
3 okt, 2015 20:34
|
|
Borttagen
|
Mitt hjärta började genast att slå snabbare.
Även om Malfoy var ond mot mig och min bror hade jag inte kunnat välja. Mitt hjärta valde åt mig. Det valde Malfoy.
3 okt, 2015 20:36
|
|
Borttagen
|
"Som om!" Sade Malfoy och puttade in mig genom dörren till en öppen kupé.
3 okt, 2015 20:38
|
Du får inte svara på den här tråden.