Hp rp, ivy lovegood och shadow of hope
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hp rp, ivy lovegood och shadow of hope
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shadow of hope
Elev |
Jag nickar och följer efter henne upp. Hennes rum var väldigt stort jag stannade hoch kollade runt, "det är väldigt fint!" Sajhag till henne.
28 sep, 2015 08:26 |
|
Borttagen
|
"Tack" säger jag "Vill du ha något, glass?"
Jag täcker snabbt trollstaven, som ligger på skrivbordet. Jag hoppas att han inte märker något, det gör han inte 28 sep, 2015 16:07 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag kollar på henne och ler, "gärna!" Säger jag glatt. Jag undrar vad mina föräldrar skulle säga om de visste att jag var med en mugglare, funderade jag lite.
28 sep, 2015 17:49 |
|
Borttagen
|
"Okej, vänta" jag sprang ner och började röta i kylen, sedan hittade jag bär glass och sprang upp. "Gillar du den här?" frågar jag Alex.
28 sep, 2015 18:09 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag nickade och sa, "absolut, tack så mycket!" Lika glatt som vanligt. Jag tog glassen och log mot henne.
28 sep, 2015 18:11 |
|
Borttagen
|
Jag log tillbaka. Jag började få lite panik, vad gör man när man har en kompis på besök? "Vad vill du göra?" frågade jag, han skulle ju inte riktigt förstå om jag frågade om Alex ville träna lite trollkonster.
28 sep, 2015 18:16 |
|
Shadow of hope
Elev |
Tänk, tänk, tänk vad gör mugglare? Ibland så underlättar det verkligen att ha trollkarls vänner där man slipper ljuga, men de är inte alls lika snälla tyvärr. "Jag vet inte riktigt, något speciellt som du vill göra annars så kan vi ju bara prata." Sa jag efter att jag tänkt en stund men inte kommit på en enda mugglar sak.
28 sep, 2015 18:23 |
|
Borttagen
|
"Ehh, okej vi kan prata, men vad ska vi prata om?" frågade jag.
Så det är det, det mugglare gör pratar! Bara typ pratar, konstigt! 28 sep, 2015 18:26 |
|
Shadow of hope
Elev |
(Haha they are so clueless och sorry föresten... Kom inte på hur man säger det på svenska)
"Jag vet inte kanske intressen? Händelser?" Sa jag osäkert. Vad f*n pratar mugglare om? Tänk om hon frågar mig något som jag inte vet eller något som jag inte kan svara på?
28 sep, 2015 18:40 |
|
Borttagen
|
(Det är okej jag är halv amerikan
"Ehh, intressen... Jag gillar, ehh" jag tog det första som kom in i huvudet, "Ehh, typ f-fotboll" 28 sep, 2015 18:45 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hp rp, ivy lovegood och shadow of hope
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen