(Prs) 15+, ej lämpligt för unga medlemmar att läsa!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) 15+, ej lämpligt för unga medlemmar att läsa!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The boy who lived
Elev |
- Amanda, stäl dig vid tjejerna, sa jag och viftade mot tjejerna så dom skulle lämna plats åt henne.
14 sep, 2015 17:01 |
|
Borttagen
|
Jag suckade tyst och ställde mig mellan Lollo och Emma. En annan tjej i klassen.
14 sep, 2015 17:04 |
|
The boy who lived
Elev |
- Då så, idag ska vi ha hinderbana, sa jag
14 sep, 2015 17:06 |
|
Borttagen
|
-Men åh!,sa Simon med hes röst.
Jag log. Hinderbana var kul,det hade jag alltid gillat. 14 sep, 2015 17:07 |
|
The boy who lived
Elev |
- Du kan alltid springa några varv runt skolan, sa jag ogillande och såg strängt på Simon
14 sep, 2015 17:08 |
|
Borttagen
|
-Nej,det är lugnt,sa Simon.
Jag såg mot Simon. Sedan letade jag lite nervöst med blicken efter Gustaf. 14 sep, 2015 17:10 |
|
The boy who lived
Elev |
- Bra, allihopa får hämta ett varsitt papper där, sen bygger ni gemensamt banan som finns på pappret, sa jag
14 sep, 2015 17:11 |
|
Borttagen
|
Alla började springa mot pappershögen. Dem tog ett varsit papper och började sedan genast rigga upp banan. Jag gick lugnt och tog ett papper,sedan hjälpte jag till.
14 sep, 2015 17:13 |
|
The boy who lived
Elev |
- Kom igen! Alla hjälper till!, ropade jag
14 sep, 2015 17:15 |
|
Borttagen
|
Simon hjälpte inte till. Han satt på bänken och kollade på.
14 sep, 2015 17:19 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) 15+, ej lämpligt för unga medlemmar att läsa!
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen