Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ometrixen är tillbaka (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ometrixen är tillbaka (prs)

1 2 3 ... 5 6 7 ... 68 69 70
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Caroline & Stan gick också till kök nummer 1.
så vad sägs om att dela upp arbetet. en väljer förräten en annan huvudrätten & så den sista tar efterätten" sa Caroline

13 sep, 2015 14:22

Borttagen

Avatar


" Låter bra " sa Rasmus och log lite han ville själv ta förrätten då han hade en liten idé på vad han kunde göra.
" Jag gör gärna förrätten " sa Rasmus.

13 sep, 2015 14:24

Borttagen

Avatar


" okej låter bra du då Stan?" frågade Caroline.
" jag gör väll efterätten" sa Stan.
" då får jag huvudrätten" sa Caroline & log.

13 sep, 2015 14:28

Borttagen

Avatar


Rasmus började ta fram allt han behövde för förrätten han tänkte göra en smörgås med lite sallad och räkor på. Han tvättade händerna en gång till och började jobba.

13 sep, 2015 14:33

Borttagen

Avatar


Caroline började göra i ordning kycklingen. hon tänkte laga kyckling inlindad i bacon med ris & en special sås hon hade gjort själv.
Stan började att laga chocklad mouse med Jordgubbar & grädde.

13 sep, 2015 14:37

Borttagen

Avatar


Rasmus tänkte lite på sin pappa medans han jobbade att de aldrig kunde göra något kul tillsammans. De andra i klassen gjorde nog en massa roliga saker med föräldrarna. Han la upp gurkan och räkorna fint på mackan.

13 sep, 2015 14:40

Borttagen

Avatar


Caroline började att steka kycklingen & baconet. hon satte även i gång riset & log.
" det här kommer bli bra" sa hon till de andra.
Stan nickade till svar.

13 sep, 2015 14:44

Borttagen

Avatar


Rasmus nickade lite frånvarande han var redan klar med förrätten och ställde den i kylen. Han började städa undan det han hade använt.

13 sep, 2015 14:46

Borttagen

Avatar


Stan stälde in efterätten i kylskåpet. Nu var det bara Caroline kvar.
efter någon halvtimme var hon också klar.
Hon gick för att hämta Vikaren så att de kunde bli klara.

13 sep, 2015 14:50

Borttagen

Avatar


Rasmus tog fram sin förrätt och fixade till den lite han log den såg riktigt fin ut.

13 sep, 2015 14:55

1 2 3 ... 5 6 7 ... 68 69 70

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ometrixen är tillbaka (prs)

Du får inte svara på den här tråden.