Roll med GinevaraGranger
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Roll med GinevaraGranger
|
Borttagen
|
Jag såg inte till henne någon stans när jag kom in i uppehålls rummet så jag gick och satte mig i en fåtölj vid spisen.
21 sep, 2015 19:37
|
|
Borttagen
|
"Otrolit va?" frågade Lily.
"Vad?" frågade jag.
"Att SVENSKAR har kommit! Jag var faktiskt däri somras, helt otroligt land, märkligt språk, men så är det med alla, jag kan typ bara två ord och det är 'Hej' och 'Semla'", bablade Lily på.
21 sep, 2015 19:39
|
|
Borttagen
|
Jag sitter och tittar in i elden och känner hur jag börjar flytta bort från nuet.
21 sep, 2015 19:41
|
|
Borttagen
|
Jag kollade på Henne.
"Hej?'" frågade jag.
"Ja det betyder 'Hi' på Svenska", sa hon. Jag nickade.
"Kul", sa jag bara.
21 sep, 2015 19:43
|
|
Borttagen
|
Jag vaknar av att någon slår mig lätt på armen.
24 sep, 2015 20:39
|
Du får inte svara på den här tråden.