Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Roll med GinevaraGranger

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll med GinevaraGranger

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag såg inte till henne någon stans när jag kom in i uppehålls rummet så jag gick och satte mig i en fåtölj vid spisen.

21 sep, 2015 19:37

Borttagen

Avatar


"Otrolit va?" frågade Lily.
"Vad?" frågade jag.
"Att SVENSKAR har kommit! Jag var faktiskt däri somras, helt otroligt land, märkligt språk, men så är det med alla, jag kan typ bara två ord och det är 'Hej' och 'Semla'", bablade Lily på.

21 sep, 2015 19:39

Borttagen

Avatar


Jag sitter och tittar in i elden och känner hur jag börjar flytta bort från nuet.

21 sep, 2015 19:41

Borttagen

Avatar


Jag kollade på Henne.
"Hej?'" frågade jag.
"Ja det betyder 'Hi' på Svenska", sa hon. Jag nickade.
"Kul", sa jag bara.

21 sep, 2015 19:43

Borttagen

Avatar


Jag vaknar av att någon slår mig lätt på armen.

24 sep, 2015 20:39

1 2 3 4 5 6

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll med GinevaraGranger

Du får inte svara på den här tråden.