zodiac cirkeln
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> zodiac cirkeln
|
Borttagen
|
" okej jag är kär i henne " sa Maki helt tomatröd i ansiktet. Riven låste in böckerna i sitt skåp och satte sig på en bänk med ett ritblock.
4 sep, 2015 07:49
|
|
Borttagen
|
"jag visste det" sa Kiba & log brett .
4 sep, 2015 08:00
|
|
Borttagen
|
" Smälla säg det inte till någon " sa Maki och såg på Kiba. Han älskade Mika allt med henne.
4 sep, 2015 08:03
|
|
Borttagen
|
"Ta det lugnt Jag berättar inget till någon " sa Kiba. Kiba tyckte att hemligheter ska man inte berätta för någon annan.
4 sep, 2015 08:04
|
|
Borttagen
|
Maki log tacksamt mot Kiba
" Tack " sa Maki och log han tog ut tyska böckerna för de hade nu språk.
4 sep, 2015 08:07
|
|
Borttagen
|
"VI hörs senare då" sa Kiba & gick till sitt skåp för att hämta böckerna.
4 sep, 2015 08:08
|
|
Borttagen
|
Riven ritade lugnt ett självporträtt i manga stil manga var något han älskade.
4 sep, 2015 08:34
|
|
Borttagen
|
kiba sneglade mot Riven.
" så vilket språk läser du?" frågade Kiba nyfiket.
4 sep, 2015 09:07
|
|
Borttagen
|
" Jag vet inte har inte valt än förut hade jag franska men vill inte läsa det mer " sa Riven han ville ha japanska men visste inte om han kunde välja det.
4 sep, 2015 09:33
|
|
Borttagen
|
"Det finns ett special klassrum som vi har till elever som kanske är dålig på att skriva på Japanska eller om någon elev vill lära sig skriva på engelska...så om du vill kan du ju börja där" sa Kiba
4 sep, 2015 10:14
|
Du får inte svara på den här tråden.