Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kids are just kids

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Kids are just kids

1 2 3 ... 5 6 7 ... 69 70 71
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


" gärna har prov snart " sa Joel och gick till Köket och värmde en matlåda. Han tog sen en Alvedon och svalde den med vatten.

26 aug, 2015 16:24

Borttagen

Avatar


"Ah men måste sova nu är helt slut" sa Julian & gick till hans & Railene's rum.

26 aug, 2015 18:43

Borttagen

Avatar


Joel log lite och åt maten när den var klar han funderade på en uppgift i boken man skulle räkna ut hur mycket färg det skulle gå åt till ett hus och hur mycket det kommer kosta. Han funderade på lämpliga lösningar medans han åt.

26 aug, 2015 22:48

Borttagen

Avatar


Anna såg på klockan & gäspade lite grann. Skoldagen hade gjort henne rätt så trött så hon la sig ganska tidigt. Anna var ingen kvällsmänniska utan hon var mer en morgons människa.

27 aug, 2015 06:42

Borttagen

Avatar


Kusinerna kommer ikväll ( 6 januari )

Fabian vaknade nästa dag och tog upp mobilen han suckade klassen gällde på honom för att han hade spöat upp klassens populäraste kille igår. Fabian suckade och reste sig inte mitt fel att jag har en nr 11s tänkande.

27 aug, 2015 08:14

Borttagen

Avatar


Anna satte sig på sin plats i klassrummet. Hon gäspade lite grann & folk började att viska.
"Hon har häxkrafter den där Anna" sa en av tjejerna vid namn Magdalena .
En annan tjej nickade.
" Vi bör undvika henne till varje pris" sa Stina.
"aa ingen av oss pratar med henne"sa Magdalena igen.
Anna suckade lite lätt. hon var ingen häxa tyckte hon.
En kille i klassen vid namn Henrik junior smög fram till henne & snodde hennes pennor.
"Ge tillbaka dem" sa Anna argt & försökte ta till backa sina pennor.
"Använde en av dina formler då häxa" sa Henrik junior & log brett.
"Sluta " sa Anna & började att bli tårögd.
"Låt henne vara" skrek Johannes med en osäker röst.
Henrik junior såg mot Johannes.
"Men om det inte är tandställnings missfostret. Skyddar du den här Häxan?" frågade Henrik Junior.
"Hon är ingen häxa. Hon är en söt tjej som försöker ta hand om sitt eget liv" skrek Johannes argt. En lärare kom in i klassrummet.
"Sätt er ner barn så ska vi ha bild" sa Läraren som inte hade märkt något.
Johannes lyckades ta med sig Anna's pennor till Anna.
"Jag antar du behöver dem här" sa Johannes & log.
Anna tog i mot pennorna tacksamt. Hon såg mot Johannes när han gick till sin plats.

27 aug, 2015 08:28

Borttagen

Avatar


Fabian och Edvin kom in i klassrummet Fabian gick tyst fram till sin plats och suckade ingen får bråka med honom för då tar hans onda sida över.
" Hej Fabian du kommer inte våga göra min utmaning " sa Erick
" det finns skillnad på modig och dum " sa Fabian
" och du är den duma " sa Erick och hånlog.
" Nej Fabian han är inte värt det " sa Edvin som snabbt hade tagit tag i sin brors armar då han reste sig för att flyga på Erick.
" Jo det är han " skrek Fabian ilsket
" Nej " sa Edvin.

27 aug, 2015 08:37

Borttagen

Avatar


Skoldagen gick & Anna började att gå hemåt. Hon hade inte hunnit prata med Johannes än.
"Jag måste tacka honom sen " sa Anna till sig själv medans hon gick hemåt.
Anna såg sig omkring medans hon gick. Hon visste inte så mycket om Johannes. allt hon visste var att han var en kille i klassen som hade tandställning.
"Jag hoppas han & jag kan bli vänner" sa Anna till sig själv med en glad ton.

27 aug, 2015 08:46

Borttagen

Avatar


Fabian hade sprungit iväg från skolan efter att han hade slagit Erick han hade suttit på en bänk inte långt bort från hemmet och bara tänkt. Han suckade om han ändå kunde bli av med den onda sidan på något sätt.

27 aug, 2015 08:59

Borttagen

Avatar


Anna som var nästan hemma märkte Fabian.
"Är det inte lite kallt & sitta här ute?" frågade Anna lite osäkert & såg mot sin bror.
"Var är Edvin förresten?" frågade Anna nyfiket.

27 aug, 2015 09:02

1 2 3 ... 5 6 7 ... 69 70 71

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Kids are just kids

Du får inte svara på den här tråden.