Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rolla med mig:D Fall inte

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla med mig:D Fall inte

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Caty Delacour
Elev

Avatar


Tjej mby? :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_ma1q25sQX31qkx3d4o3_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Ftheribofbrown.files.wordpress.com%2F2014%2F11%2Ftumblr_mm32pdhuzd1snfm7ko1_500.gif

23 aug, 2015 19:42

Phosho
Elev

Avatar


Skrivet av Caty Delacour:
Tjej mby? :3

Funkar bra!
Gör en biografi så snabbt som möjligt så är du med! c:

Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that?

23 aug, 2015 19:43

Borttagen

Avatar


K1

Simon Petterson

Utseende: Brunt, kort hår, mörkbruna ögon, ganska lång och inte ovanligt smal.

Ålder: 13 (fyller år tredje Januari)

Familj: Mamma, pappa och storasystern Annika

Bor: I en blå villa nära skolan.

Favoritmat: Nudlar

Husdjur: En stor schäfer som heter Sixten.

Övrigt: Går på pilskytte. Är väldigt populär och många tjejer vill ha honom, är dock inte så mycket för tjejer i all allmänhet.

24 aug, 2015 14:27

Detta inlägg ändrades senast 2015-09- 4 kl. 08:05
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Okej, ska vi börja eller?

4 sep, 2015 07:49

Phosho
Elev

Avatar


Ska typ DessDraw börja? Eftersom hon startade rollet?

Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that?

4 sep, 2015 14:59

Borttagen

Avatar


DessDraw ska vi inte börja snart? Det har gått en månad sedan vi skulle ha börjat!

27 sep, 2015 15:14

Phosho
Elev

Avatar


Ska vi börja?

Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that?

1 dec, 2015 16:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Phosho:
Ska vi börja?

Ja men jag tycker kanske att vi ska vänta in DessDraw först?

1 dec, 2015 17:43

Phosho
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Phosho:
Ska vi börja?

Ja men jag tycker kanske att vi ska vänta in DessDraw först?

Jag vet.

Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that?

1 dec, 2015 17:50

1 2 3 4 5 6

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla med mig:D Fall inte

Du får inte svara på den här tråden.