Rolla med mig:D Fall inte
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla med mig:D Fall inte
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Caty Delacour
Elev |
23 aug, 2015 19:42 |
|
Phosho
Elev |
Skrivet av Caty Delacour: Tjej mby? :3 Funkar bra! Gör en biografi så snabbt som möjligt så är du med! c: Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that? 23 aug, 2015 19:43 |
|
Borttagen
|
K1
Simon Petterson Utseende: Brunt, kort hår, mörkbruna ögon, ganska lång och inte ovanligt smal. Ålder: 13 (fyller år tredje Januari) Familj: Mamma, pappa och storasystern Annika Bor: I en blå villa nära skolan. Favoritmat: Nudlar Husdjur: En stor schäfer som heter Sixten. Övrigt: Går på pilskytte. Är väldigt populär och många tjejer vill ha honom, är dock inte så mycket för tjejer i all allmänhet. 24 aug, 2015 14:27
Detta inlägg ändrades senast 2015-09- 4 kl. 08:05
|
|
Borttagen
|
Okej, ska vi börja eller?
4 sep, 2015 07:49 |
|
Phosho
Elev |
Ska typ DessDraw börja? Eftersom hon startade rollet?
Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that? 4 sep, 2015 14:59 |
|
Borttagen
|
DessDraw ska vi inte börja snart? Det har gått en månad sedan vi skulle ha börjat!
27 sep, 2015 15:14 |
|
Phosho
Elev |
Ska vi börja?
Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that? 1 dec, 2015 16:30 |
|
Borttagen
|
1 dec, 2015 17:43 |
|
Phosho
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Phosho: Ska vi börja? Ja men jag tycker kanske att vi ska vänta in DessDraw först? Jag vet. Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that? 1 dec, 2015 17:50 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen