PRS (Flytta EJ tråden)!
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS (Flytta EJ tråden)!
|
Borttagen
|
"Ja..förlåt..jag blev bara..rädd...snälla förlåt"
22 aug, 2015 15:57
|
|
Borttagen
|
" Såklart att jag förlåter dig! Men... Jag är ju vampyr! Är du inte rädd nu?"
22 aug, 2015 15:59
|
|
Borttagen
|
22 aug, 2015 16:01
|
|
Borttagen
|
" Självklart inte! Jag... Jag är inte som andra vampyrer... Jag dricker inte människoblod... "
22 aug, 2015 16:02
|
|
Borttagen
|
Hon ler och tar hans hand, "bra..Uhm..jag vill ha dig tillbaka"
22 aug, 2015 16:03
|
|
Borttagen
|
" Vill du?" frågar han hänfört och flyttar sig närmare henne
22 aug, 2015 16:05
|
|
Borttagen
|
Hon nickar och smeker hans kind försiktigt, "ja..jag ångrade mig så fort som jag lämnade dig"
22 aug, 2015 16:06
|
|
Borttagen
|
" Jag älskar dig." viskade han och kysste henne försiktigt
22 aug, 2015 16:07
|
|
Borttagen
|
"Och jag dig" hon besvarar hans kyss lätt men romatiskt,
22 aug, 2015 16:10
|
|
Borttagen
|
Han lyfter upp henne i luften och pressar sina läppar mot hennes igen.
22 aug, 2015 16:11
|
Du får inte svara på den här tråden.