Rollspel om Kopierarna (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel om Kopierarna (prs)
|
Borttagen
|
Mina såg mot dem.
" åh um de andra kusinerna kommer i morgon eller så " sa Mina
11 aug, 2015 21:43
|
|
Borttagen
|
" Åh okej hoppas några tar God tid på sig " sa Ailwyn.
11 aug, 2015 21:53
|
|
Borttagen
|
Mina suckade lite grann.
" om ni vill veta något så får ni fråga nu" sa Mina
11 aug, 2015 21:57
|
|
Borttagen
|
" finns det några regler här ?" Frågade Aliwin och såg på Mina.
11 aug, 2015 22:01
|
|
Borttagen
|
" inte så många. Men har ni sönder något får ni betala för det" sa Mina & log.
11 aug, 2015 22:02
|
|
Borttagen
|
" okej " sa Ailwyn Kami kom ner för trappan och tog på sig skor och Jacka
" Mina jag går ut ett tag och sörjer " sa Kami med ledsen röst.
11 aug, 2015 22:04
|
|
Borttagen
|
Mina såg mot Kami & suckade.
"kan du inte stanna hemma? Maten är ju snart klar & allt" sa Mina en aning oroligt. Hon visste inte varför Kami var så ledsen men hon visste att hon måste försöka prata med henne.
11 aug, 2015 22:06
|
|
Borttagen
|
" då låser jag in mig på mitt rum och sörjer " sa Kami och tog av sig ytterkläderna. Hon försvann upp på rummet och slängde sig i sängen.
" Vad är det med din syster ?" Frågade Ailwyn.
11 aug, 2015 22:11
|
|
Borttagen
|
Mina suckade.
" jag vet inte riktigt vad som är fel men jag önskade att jag kunde hjälpa henne" sa Mina lågt.
11 aug, 2015 22:13
|
|
Borttagen
|
" Det enda råd jag kan ge är att prata med henne " sa Aliwin och såg på Mina.
11 aug, 2015 22:15
|
Du får inte svara på den här tråden.