Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS med Remus Granger

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Remus Granger

1 2 3 ... 5 6 7 8 9
Användare Inlägg
Parva Fortemque
Elev

Avatar


Jag kollade runt i det stora runda rummet!
-DET ÄR JÄTTEFINT, sa jag. Jag var nära på att ta den möbleringen sist!

www.kulturforeningennimbus.com

23 aug, 2015 20:18

Borttagen

Avatar


Jag ler.
"Så, hur har det gått för dig? Jag menar efter kriget?" frågade jag.

23 aug, 2015 20:26

Parva Fortemque
Elev

Avatar


-Jag har gått vidare. Alla andra har ju gjort det så vad har man för val? sa jag

www.kulturforeningennimbus.com

23 aug, 2015 21:29

Borttagen

Avatar


"Smart", mumlade jag. 'Jag tycker det är otroligt att träffa andra tidsherrar och tidskivnnor' tänkte jag sorgset.

23 aug, 2015 21:31

Parva Fortemque
Elev

Avatar


Jag blundade och suckade djupt.
-Du då? fragade jag.

www.kulturforeningennimbus.com

23 aug, 2015 22:22

Borttagen

Avatar


Kag tänkte tillbaka, långt tillbaka. Vart skulle jag starta.
"Ehm kort sagt har jag åkt omkring, räddat universum då och då..." 'Då och då' nja nästan till alla platser jag åkte till fanns det något monster ingen viste om eller så åkte jag dit för att lösa mysterier. Vad jag än gjorde verkade det dra monster och farligheter.
"Ibland har jag haft tur att ha några ricktigt bra kompanjoner..." Fortsatte jag.
-------
Parva Fortemque

23 aug, 2015 22:29

Parva Fortemque
Elev

Avatar


Svar efter låååååång tid.
___________________________________________
Jaa, såklart, sa jag och snurrade en hårslinga runt fingret. Man kan ju inte göra allt själv. Det skulle man aldrig klara.

www.kulturforeningennimbus.com

21 sep, 2015 22:15

Borttagen

Avatar


Haha hur ofta skuter du upp saker
------——----——
Jag log lite.
"Så planerat att göra något ikväll?" Frågade jag, som nu i eftertanke var helt onödig.

21 sep, 2015 22:17

Parva Fortemque
Elev

Avatar


Ofta det! xD INTEEEEEE!
_______________________________________
-Nej, sa jag. Jag brukade alltid göra någonting, men faktiskt inte ikväll!

www.kulturforeningennimbus.com

21 sep, 2015 22:35

Borttagen

Avatar


Sorry
_________
Jag nickade. Innan jag kom på.
"Vad sägs om en resa?" Frågade jag och lutade mig mot kontrollbordet.

21 sep, 2015 22:38

1 2 3 ... 5 6 7 8 9

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Remus Granger

Du får inte svara på den här tråden.