Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

1 2 3 ... 5 6 7 ... 95 96 97
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


(sallad, alla är lika gamla!)

11 aug, 2015 16:07

Borttagen

Avatar


Sallad Alla är ju lika gamla? Gwen fyller bara sent på året

11 aug, 2015 16:07

Borttagen

Avatar


Sallad: Alla är 15

11 aug, 2015 16:07

Borttagen

Avatar


(oj jag trodde vi var olika gamla XD)

11 aug, 2015 16:08

Borttagen

Avatar


Gwen

När jag gått i några minuter tornar skolan upp framför mig. Jag har gått där sen lågstadiet och kan hitta i den i sömnen. Ändå känns det annorlunda att komma hit nu, med den nya klassen och alla personer jag inte känner än. Jag blir nervös bara av att tänka på det.

11 aug, 2015 16:10

Borttagen

Avatar


Jenn
Jag såg håll platsen och klev av. När jag gått ett litet tag så såg jag skolan tona upp och jag filma hur den om närmare och närmare-
((VI VÄNTAR LITE PÅ DEM ANDRA SÅ DEM HINNER SKRIVA NÅGOT!))

11 aug, 2015 16:12

Borttagen

Avatar


Will
Vilka var min nya klass? Jag hade fått namnen, men aldrig fått träffa personerna. Hoppas de hade lite samma intressen.
Framför mig dök den nya skolan upp.

11 aug, 2015 16:13

Borttagen

Avatar


Jenn
"Så, så här ser min nya skola ut... Hoppas det bli bra..." jag avbröt mig själv när jag såg vimlet. "Nu ska jag in tror jag!" sa jag och börja gå mot ingången.

11 aug, 2015 16:15

Borttagen

Avatar


Will
Jag gick mot ingången. Så, några av dessa var mina nya klasskamrater.
"Klassrum nio, skåp nummer 276." Sade jag tyst.

11 aug, 2015 16:17

Borttagen

Avatar


Will
Jag kände igen en av tjejerna, men varifrån? Jag satte mig ner vid min bänk.

11 aug, 2015 16:20

1 2 3 ... 5 6 7 ... 95 96 97

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Du får inte svara på den här tråden.