ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
|
Borttagen
|
(sallad, alla är lika gamla!)
11 aug, 2015 16:07
|
|
Borttagen
|
Sallad Alla är ju lika gamla? Gwen fyller bara sent på året 
11 aug, 2015 16:07
|
|
Borttagen
|
Sallad: Alla är 15 
11 aug, 2015 16:07
|
|
Borttagen
|
(oj jag trodde vi var olika gamla XD)
11 aug, 2015 16:08
|
|
Borttagen
|
Gwen
När jag gått i några minuter tornar skolan upp framför mig. Jag har gått där sen lågstadiet och kan hitta i den i sömnen. Ändå känns det annorlunda att komma hit nu, med den nya klassen och alla personer jag inte känner än. Jag blir nervös bara av att tänka på det.
11 aug, 2015 16:10
|
|
Borttagen
|
Jenn
Jag såg håll platsen och klev av. När jag gått ett litet tag så såg jag skolan tona upp och jag filma hur den om närmare och närmare-
((VI VÄNTAR LITE PÅ DEM ANDRA SÅ DEM HINNER SKRIVA NÅGOT!))
11 aug, 2015 16:12
|
|
Borttagen
|
Will
Vilka var min nya klass? Jag hade fått namnen, men aldrig fått träffa personerna. Hoppas de hade lite samma intressen.
Framför mig dök den nya skolan upp.
11 aug, 2015 16:13
|
|
Borttagen
|
Jenn
"Så, så här ser min nya skola ut... Hoppas det bli bra..." jag avbröt mig själv när jag såg vimlet. "Nu ska jag in tror jag!" sa jag och börja gå mot ingången.
11 aug, 2015 16:15
|
|
Borttagen
|
Will
Jag gick mot ingången. Så, några av dessa var mina nya klasskamrater.
"Klassrum nio, skåp nummer 276." Sade jag tyst.
11 aug, 2015 16:17
|
|
Borttagen
|
Will
Jag kände igen en av tjejerna, men varifrån? Jag satte mig ner vid min bänk.
11 aug, 2015 16:20
|
Du får inte svara på den här tråden.