PRS Med Remus Granger
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS Med Remus Granger
|
Borttagen
|
"Ja, väldigt fin. Glaskonst gjord av en människa! Sånt är ovanligt." Sade jag.
6 aug, 2015 11:47
|
|
Borttagen
|
"Jag ska ha den!" Sa jag och tog den varsamt.
6 aug, 2015 12:08
|
|
Borttagen
|
"Vi går och betalar innan du hittar något mer!" Sade jag.
6 aug, 2015 17:36
|
|
Borttagen
|
Jag ler och går mot kassan. När jag betalat så stoppa jag ner den varsamt i min hand väska.
6 aug, 2015 17:40
|
|
Borttagen
|
"Det är vaktbyte om tio minuter." Sade jag.
6 aug, 2015 18:57
|
|
Borttagen
|
"Okej, sa vi ta en fika innan dess?" frågade jag.
6 aug, 2015 19:18
|
|
Borttagen
|
6 aug, 2015 19:23
|
|
Borttagen
|
Vi gick in på ett cafe och fick som en meny som fanns.
6 aug, 2015 19:25
|
|
Borttagen
|
"Jag tar bara en vanlig macka." Sade jag.
6 aug, 2015 19:27
|
|
Borttagen
|
"Ehm en Kladdkaka och en... Fanta tack", sa jag.
6 aug, 2015 19:29
|
Du får inte svara på den här tråden.