Tredje Generationen PRS!
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Tredje Generationen PRS!
|
Borttagen
|
Jag suckade en djup lång suck.
"Fine", muttrade jag.
4 aug, 2015 23:28
|
|
Borttagen
|
"Underbart" sa jag och log stort och hppades att mitt här inte var i nån udda färg
6 aug, 2015 21:11
|
|
Borttagen
|
Jag reste mig tog alla mina saker och gick in i deras kupe.
6 aug, 2015 21:16
|
|
Borttagen
|
Jag följde glatt efger henne i vår kupè
6 aug, 2015 21:18
|
|
Borttagen
|
Jag lade upp mina saker på hyllan över sätterna och satte mig närmast dörren längst bort med min bok. Sedan såg jag Ted.
6 aug, 2015 21:22
|
|
Borttagen
|
Jag pekade på flickan "Dehär e Clara som jag hoppas alla vet." sa jag och spände ögonen speciellt i Dylan
6 aug, 2015 21:23
|
|
Borttagen
|
Jag sa ett kort och lågt 'Hej' och kolla ner i boken.
6 aug, 2015 21:25
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig ner påmin plats. Dylan och Fanni hade ett lågmält samtal, Philip och Ted satt båda och kollade på Clara.
6 aug, 2015 21:27
|
|
Borttagen
|
Jag kännde en liten rodnad men jag döljde den med boken.
6 aug, 2015 21:28
|
|
Borttagen
|
Jag log för mig själv och tog sedan upp mitt skissblock
6 aug, 2015 21:33
|
Du får inte svara på den här tråden.