Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Min mall är inte i första inlägget kan du sätta dit det Perce?
28 jul, 2015 20:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: yes sirMin mall är inte i första inlägget kan du sätta dit det Perce? 28 jul, 2015 20:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elisa Granger: Namn: Elisa Granger ålder: 14 intressen: Läsa, sjunga, spela teater och skriva utseende: långt, ljus brunt hår, lång och grön,blåa ögon övrigt: Är med i elevhemet GRYFFINDOR Är du med i familjen Tonks? 28 jul, 2015 20:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: nixSkrivet av Elisa Granger: Namn: Elisa Granger ålder: 14 intressen: Läsa, sjunga, spela teater och skriva utseende: långt, ljus brunt hår, lång och grön,blåa ögon övrigt: Är med i elevhemet GRYFFINDOR Är du med i familjen Tonks? 28 jul, 2015 20:23 |
|
True Potterhead
Elev |
Skrivet av Elisa Granger: Namn: Elisa Granger ålder: 14 intressen: Läsa, sjunga, spela teater och skriva utseende: långt, ljus brunt hår, lång och grön,blåa ögon övrigt: Är med i elevhemet GRYFFINDOR Alltså ursäkta, men det här rollspelet är bara för vår mugglisgamilj.
28 jul, 2015 20:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: nix Skrivet av Elisa Granger: Namn: Elisa Granger ålder: 14 intressen: Läsa, sjunga, spela teater och skriva utseende: långt, ljus brunt hår, lång och grön,blåa ögon övrigt: Är med i elevhemet GRYFFINDOR Är du med i familjen Tonks? Ledsen men detta roll var bara för dem i familjen ledsen. 28 jul, 2015 20:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: som är fulltSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: nix Skrivet av Elisa Granger: Namn: Elisa Granger ålder: 14 intressen: Läsa, sjunga, spela teater och skriva utseende: långt, ljus brunt hår, lång och grön,blåa ögon övrigt: Är med i elevhemet GRYFFINDOR Är du med i familjen Tonks? Ledsen men detta roll var bara för dem i familjen ledsen. 28 jul, 2015 20:24 |
|
True Potterhead
Elev |
Ja, här kommer jag och bestämmer en massa saker. Men Azia gillar att bestämma.
* Ska vi skriva i jag-form
28 jul, 2015 21:30 |
|
queenmalfoy
Elev |
Skrivet av True Potterhead: Det kan vi väl göra. Vi snackar ju om oss själva haha :pJa, här kommer jag och bestämmer en massa saker. Men Azia gillar att bestämma. * Ska vi skriva i jag-form ![]()
28 jul, 2015 21:32 |
|
Borttagen
|
Okej Azia.
28 jul, 2015 21:33 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen