Prs med VT
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med VT
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
Jag såg tjejen från tåget stå vid dörren. Jag log lite mot henne.
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 2 aug, 2015 19:36 |
|
VT
Elev |
Jag ser Laura le mot mig och jag ler tillbaka. Hon värkar snäll. Jag tar sats... vet inte om jag vågar men... jag går fram till henne och Harry.
"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 2 aug, 2015 21:19 |
|
JossiMarauder
Elev |
"Hej" sa Zia.
"Hej" sa Harry. "Hej Zia, hur mår du?" Frågade jag. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 2 aug, 2015 21:21 |
|
VT
Elev |
"Jag mår bra, tack... iallafall idag. Hur mår ni då?"
Jag frågade båda men kunde bara kolla på Harry... "Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 2 aug, 2015 21:34 |
|
JossiMarauder
Elev |
"Jättebra!" Sa jag och log mot Harry och Zia. Jag såg hur Zia tittade på Harry.
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 2 aug, 2015 21:36 |
|
VT
Elev |
"Bra!" Harry log... hans leende fick mig nästan att svimma... eller var det Harry? För plötsligt blev allt svart...
"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 2 aug, 2015 21:39 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jag såg Zia falla ner till golvet.
"Zia?" Sa jag oroligt. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 2 aug, 2015 21:43 |
|
VT
Elev |
Jag kände huvudet slå i golvet även om allt var svart så kände jag smärtan som långsamt spred sig över skallen... jag hörde Laura oroliga röst precis innan allt och alla försvann...
"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 2 aug, 2015 21:45 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jag stirrade på Zia.
Hermione och Ron kom fram. "Vad hände?" So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 2 aug, 2015 21:48 |
|
VT
Elev |
Jag kände ingenting... allt var tyst och läskigt mörkt...
"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 2 aug, 2015 21:51 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen