Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

the place call Rubian (Prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > the place call Rubian (Prs)

1 2 3 ... 5 6 7 ... 34 35 36
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


" Åh låter intressant " sa Garm lugnt Aragorn så han har fixat en arvinge det blir nog annat om det senare tänkte han.

22 jul, 2015 18:57

Borttagen

Avatar


"Fast jag känner dem knappt. De håller sig undan från mig" sa Natasha lågt.

22 jul, 2015 18:58

Borttagen

Avatar


" Jag förstår inte hur någon kan hålla sig borta från en vacker flicka som du " sa Garm och log mot Natacha. Hans dotter blev ju fin men håret förstod han sig inte på.

22 jul, 2015 19:00

Borttagen

Avatar


Natasha rodnade lite smått. folk brukade säga att hon var vacker men ingen vågade riktigt stanna särskilt länge.
"Ska jag visa runt dig i slottet?" frågade Natasha lite nyfiket.

22 jul, 2015 19:02

Borttagen

Avatar


" Ja gärna " sa Garm och reste sig från fönsterkarmen han svävade mot henne. Han ville se vad Aragorn hade gjort med hans hem.

22 jul, 2015 19:04

Borttagen

Avatar


Natasha log & gick in i slottet började att visa honom runt.
"Här på första våningen bor tjänstefolket" sa Natasha

22 jul, 2015 19:06

Borttagen

Avatar


Garm såg sig omkring noga för mycket tjänster folk tänkte han. Daniel gick mot dom med en receptbok i handen han letade efter ett nytt recept att prova."
" Hm kanske det här skulle vara något gott " mumlade han. Garm studerade Daniel förändras mycket tänkte han.

22 jul, 2015 19:08

Borttagen

Avatar


Natasha såg mot Garm.
"ska vi gå vidare ?" frågade Natasha

22 jul, 2015 19:10

Borttagen

Avatar


" Ja det kan vi göra " sa Garm Daniel borde vara i köket och slita ut sig tänkte Garm

22 jul, 2015 19:11

Borttagen

Avatar


"Köket ligger också på första våningen. " sa Natasha & gick till köket.

22 jul, 2015 19:12

1 2 3 ... 5 6 7 ... 34 35 36

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > the place call Rubian (Prs)

Du får inte svara på den här tråden.