the place call Rubian (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the place call Rubian (Prs)
|
Borttagen
|
" Åh låter intressant " sa Garm lugnt Aragorn så han har fixat en arvinge det blir nog annat om det senare tänkte han.
22 jul, 2015 18:57
|
|
Borttagen
|
"Fast jag känner dem knappt. De håller sig undan från mig" sa Natasha lågt.
22 jul, 2015 18:58
|
|
Borttagen
|
" Jag förstår inte hur någon kan hålla sig borta från en vacker flicka som du " sa Garm och log mot Natacha. Hans dotter blev ju fin men håret förstod han sig inte på.
22 jul, 2015 19:00
|
|
Borttagen
|
Natasha rodnade lite smått. folk brukade säga att hon var vacker men ingen vågade riktigt stanna särskilt länge.
"Ska jag visa runt dig i slottet?" frågade Natasha lite nyfiket.
22 jul, 2015 19:02
|
|
Borttagen
|
" Ja gärna " sa Garm och reste sig från fönsterkarmen han svävade mot henne. Han ville se vad Aragorn hade gjort med hans hem.
22 jul, 2015 19:04
|
|
Borttagen
|
Natasha log & gick in i slottet började att visa honom runt.
"Här på första våningen bor tjänstefolket" sa Natasha
22 jul, 2015 19:06
|
|
Borttagen
|
Garm såg sig omkring noga för mycket tjänster folk tänkte han. Daniel gick mot dom med en receptbok i handen han letade efter ett nytt recept att prova."
" Hm kanske det här skulle vara något gott " mumlade han. Garm studerade Daniel förändras mycket tänkte han.
22 jul, 2015 19:08
|
|
Borttagen
|
Natasha såg mot Garm.
"ska vi gå vidare ?" frågade Natasha
22 jul, 2015 19:10
|
|
Borttagen
|
" Ja det kan vi göra " sa Garm Daniel borde vara i köket och slita ut sig tänkte Garm
22 jul, 2015 19:11
|
|
Borttagen
|
"Köket ligger också på första våningen. " sa Natasha & gick till köket.
22 jul, 2015 19:12
|
Du får inte svara på den här tråden.