Öppet rollspel - Hogwarts i nutid
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet rollspel - Hogwarts i nutid
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hermionez-04
Elev |
ok!
I'm writing this ironically. 8 okt, 2015 16:04 |
|
Borttagen
|
Får jag vara med?
8 okt, 2015 16:22 |
|
HermioneHäst
Elev |
8 okt, 2015 17:32 |
|
Hermionez-04
Elev |
Melody Malfoy, jag tror att man får vara med bara man skriver en mall!
I'm writing this ironically. 8 okt, 2015 19:06 |
|
soony sonny love
Elev |
om det får plats är jag gärna med:
Förnamn: Lodovica (Kallas Loo) Efternamn: Comello Ålder: 17 Årskurs: 7 Elevhem: Ravenclaw Utseende: ![]() Trollstav: 11 tum, fläder, ernhörningshår Djur: LoisPatronus: Panda Övrigt: Har en syster som precis börjat tredje året. ![]()
8 okt, 2015 20:19 |
|
Hermionez-04
Elev |
Skrivet av soony sonny love: om det får plats är jag gärna med: Förnamn: Lodovica (Kallas Loo) Efternamn: Comello Ålder: 17 Årskurs: 7 Elevhem: Ravenclaw Utseende: ![]() Trollstav: 11 tum, fläder, ernhörningshår Djur: LoisPatronus: Panda Övrigt: Har en syster som precis börjat tredje året. Vad kul! I'm writing this ironically. 9 okt, 2015 16:57 |
|
Borttagen
|
Förnamn: Cindy
Efternamn: Zabini Ålder: 15 Årskurs: 5 Elevhem: Slytherin Utseende: ![]() Trollstav: drakehjärtsträng, 10 tum, ek Djur: en katt vid namn Dark Patronus: Varg Övrigt: Är dotter till Blaise Zabini. Hon är elak och dryg mot typ alla förutom renblodiga. älskar att retas och är bästa vän med Niore Malfoy. 9 okt, 2015 22:10 |
|
Hermionez-04
Elev |
Detta är bara ett förslag, men man skulle kanske skriva vilket slags blod man har i mallen? Framför allt de som är 'onda' behöver kanske veta vilka de ska vara mest elaka mot.
I'm writing this ironically. 10 okt, 2015 09:00 |
|
soony sonny love
Elev |
13 okt, 2015 19:10 |
|
Hermionez-04
Elev |
Ok, bra. Niore är renblod då.
I'm writing this ironically. 14 okt, 2015 15:48 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen