--Prs med ellisen05--
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> --Prs med ellisen05--
|
Borttagen
|
Tåget hade sakta börjat rulla och ljusen hade tänts. Hon såg helt blek ut.
6 jul, 2015 20:46
|
|
Borttagen
|
" Det är det som är hemskt med dementorer. " sa Luna och såg inte påverkad ut.
6 jul, 2015 20:49
|
|
Borttagen
|
"Vaddå?"
"Om man vart med om något hemskt så vissar dem det", sa hon.
6 jul, 2015 20:50
|
|
Borttagen
|
" Jag har faktiskt blivit utkastad... Jag var tvungen att flytta hemifrån på början av sommaren... " sa jag och tittade ut.
6 jul, 2015 20:52
|
|
Borttagen
|
"Är allt okej här?" en man stack in huvudet. Vänta en man?
"Ehm, ja", sa jag tvekande.
6 jul, 2015 20:54
|
|
Borttagen
|
" Jag vet inte, men typ ja." sa Neville.
6 jul, 2015 20:57
|
|
Borttagen
|
Manen log, stängde dörren och gick vidare fram.
"Creapy" sa jag.
6 jul, 2015 21:01
|
|
Borttagen
|
" Ja." sa Luna. Jag kanske fick stanna på Hogwarts under lovet.
6 jul, 2015 21:02
|
|
Borttagen
|
"Neville du få gå ut jag och Luna måste bytta om", sa jag. Han nickade och gick ut
6 jul, 2015 21:03
|
|
Borttagen
|
6 jul, 2015 21:09
|
Du får inte svara på den här tråden.