Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

--Prs med ellisen05--

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > --Prs med ellisen05--

1 2 3 ... 5 6 7 ... 10 11 12
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Tåget hade sakta börjat rulla och ljusen hade tänts. Hon såg helt blek ut.

6 jul, 2015 20:46

Borttagen

Avatar


" Det är det som är hemskt med dementorer. " sa Luna och såg inte påverkad ut.

6 jul, 2015 20:49

Borttagen

Avatar


"Vaddå?"
"Om man vart med om något hemskt så vissar dem det", sa hon.

6 jul, 2015 20:50

Borttagen

Avatar


" Jag har faktiskt blivit utkastad... Jag var tvungen att flytta hemifrån på början av sommaren... " sa jag och tittade ut.

6 jul, 2015 20:52

Borttagen

Avatar


"Är allt okej här?" en man stack in huvudet. Vänta en man?
"Ehm, ja", sa jag tvekande.

6 jul, 2015 20:54

Borttagen

Avatar


" Jag vet inte, men typ ja." sa Neville.

6 jul, 2015 20:57

Borttagen

Avatar


Manen log, stängde dörren och gick vidare fram.
"Creapy" sa jag.

6 jul, 2015 21:01

Borttagen

Avatar


" Ja." sa Luna. Jag kanske fick stanna på Hogwarts under lovet.

6 jul, 2015 21:02

Borttagen

Avatar


"Neville du få gå ut jag och Luna måste bytta om", sa jag. Han nickade och gick ut

6 jul, 2015 21:03

Borttagen

Avatar


Jag tog fram en bok.

6 jul, 2015 21:09

1 2 3 ... 5 6 7 ... 10 11 12

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > --Prs med ellisen05--

Du får inte svara på den här tråden.