Lovebomba mugglis 2!
Forum > Off Topic > Lovebomba mugglis 2!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Wira
Elev |
Skrivet av Corazon: Skrivet av Wira: Skrivet av Corazon: Skrivet av Wira: Åh, jag skulle jättegärna vara med igen men jag har inte tid att skicka en lovebomb då :c Om du absolut inte hinner så är det nog okej om du skickar den någon dag före eller efter, det viktigaste är inte när du skickar den utan att du skickar den♥ Asså, jag är gärna med om det är okej att jag skickar den 21 istället, hehe c: :' Jag kommer antagligen skicka ut till vem ni ska skicka eran lovebomb då så det borde nog gå c: Då ska det säkert funka xD 18 jun, 2015 13:42 |
|
Borttagen
|
När får man reda på vem man ska skicka en lovebomb till?
18 jun, 2015 14:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ja, det undrar jag också:dNär får man reda på vem man ska skicka en lovebomb till? 18 jun, 2015 14:52 |
|
H.Diggory.Grävling
Elev |
Tack för taggningen! Är jätte gärna med!!! <3 HP, LOTR, HOBBIT, 1D, GLEE, LES MIS ! <3
18 jun, 2015 14:54 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jag tror man kommer få besked om vem man ska lovebomba till denna helg, skulle jag tro. Får man rita en bild lch skriva en dikt?
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 18 jun, 2015 15:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av H.Diggory.Grävling: Det var så lite så Tack för taggningen! Är jätte gärna med!!! 18 jun, 2015 15:38 |
|
Borttagen
|
18 jun, 2015 15:52 |
|
1233679
Elev |
18 jun, 2015 16:50 |
|
TildeW
Elev |
18 jun, 2015 17:03 |
|
Borttagen
|
ja e med
18 jun, 2015 19:48 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen