Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Doctrina (PRS)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Doctrina (PRS)

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Lirizy

Hmpff... Den där alvflickan reste sig upp och bara gick. Hon ville inte jobba med oss, sa hon.
Hon verkar inte vara så vänlig som mitt första intryck av henne var.
Men den rödbrun-håriga ganska korta tjejen verkar ganska trevlig. Hon föreslår att vi ska gå till biblioteket för att leta information.
"Det är nog en bra idé", säger jag och reser mig upp och börjar gå till biblioteket med de andra.

28 maj, 2015 21:32

Borttagen

Avatar


Egeniaþ

"Nej", säger Paltina bestämt. "Det här är ett grupparbete. Det betyder att man jobbar tillsammans. Utan undantag."
"Men snälla! Jag kan inte jobba med de andra. Jag måste få jobba själv!" säger jag.
"Nej! Nu går du tillbaka ut! Annars får du straffkommendering!

Jsg känner att det skulle vara värt en straffkommendering för att fortsätta fajten, men jag orkar inte, så jag går lommande ut ur rummet igen.

När jag kommer ut genom dörren ser jag att bordet där de andra satt nu är helt tomt.

29 maj, 2015 07:52

1 2 3 4 5 6

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Doctrina (PRS)

Du får inte svara på den här tråden.