Drarry roll med Sallad
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Drarry roll med Sallad
|
Borttagen
|
Harry
"Vad hände där inne, egentligen?"
26 apr, 2015 19:34
|
|
Borttagen
|
Ron
"Draco var en jävel" svarade jag.
26 apr, 2015 19:35
|
|
Borttagen
|
Harry
Jag himlade med ögonen
"Som vanligt, då"
26 apr, 2015 19:36
|
|
Borttagen
|
26 apr, 2015 19:37
|
|
Borttagen
|
Hermione
"Jag kan inte ens vara i samma rum som honom! Gud, om jag någonsin ser honom igen så är der för snart!"
26 apr, 2015 19:43
|
|
Borttagen
|
Draco
Jag sitter kvar i kupen och pratar med Pansy.
28 apr, 2015 08:29
|
|
Borttagen
|
Harry
"Nej, jag vet hur det känns. Jag hatar honom också" sa jag, jag hörde hur kämpat det lät men Hermione och Ron tycktes inte märka det.
28 apr, 2015 16:23
|
|
Borttagen
|
Ron
"Kom så går vi och sätter oss nån annanstans." Sa jag och tittar surt mot kupen där Draco sitter. "Så långt bort från honom som går."
28 apr, 2015 16:27
|
|
Borttagen
|
Hermione
"Bra idé. Det är inte länge kvar innan tåget är framme, vi måste byta om"
28 apr, 2015 16:29
|
|
Borttagen
|
Ron
"Okej" Svarade jag och gick mot toaletterna.
28 apr, 2015 16:32
|
Du får inte svara på den här tråden.