Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Drarry roll med Sallad

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Drarry roll med Sallad

1 2 3 ... 5 6 7 8
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Harry
"Vad hände där inne, egentligen?"

26 apr, 2015 19:34

Borttagen

Avatar


Ron
"Draco var en jävel" svarade jag.

26 apr, 2015 19:35

Borttagen

Avatar


Harry
Jag himlade med ögonen
"Som vanligt, då"

26 apr, 2015 19:36

Borttagen

Avatar


Ron
"Exakt."

26 apr, 2015 19:37

Borttagen

Avatar


Hermione
"Jag kan inte ens vara i samma rum som honom! Gud, om jag någonsin ser honom igen så är der för snart!"

26 apr, 2015 19:43

Borttagen

Avatar


Draco
Jag sitter kvar i kupen och pratar med Pansy.

28 apr, 2015 08:29

Borttagen

Avatar


Harry
"Nej, jag vet hur det känns. Jag hatar honom också" sa jag, jag hörde hur kämpat det lät men Hermione och Ron tycktes inte märka det.

28 apr, 2015 16:23

Borttagen

Avatar


Ron
"Kom så går vi och sätter oss nån annanstans." Sa jag och tittar surt mot kupen där Draco sitter. "Så långt bort från honom som går."

28 apr, 2015 16:27

Borttagen

Avatar


Hermione
"Bra idé. Det är inte länge kvar innan tåget är framme, vi måste byta om"

28 apr, 2015 16:29

Borttagen

Avatar


Ron
"Okej" Svarade jag och gick mot toaletterna.

28 apr, 2015 16:32

1 2 3 ... 5 6 7 8

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Drarry roll med Sallad

Du får inte svara på den här tråden.