Lovebomba mugglis!
Forum > Off Topic > Lovebomba mugglis!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
renblodsprinsen
Elev |
29 apr, 2015 15:37 |
|
Borttagen
|
Försöker komma på grejer att skriva här :3
29 apr, 2015 16:07 |
|
True Potterhead
Elev |
1 maj, 2015 10:10 |
|
Wira
Elev |
Skrivet av True Potterhead: En fråga bara, ska det märkas i brevet att det är en lovebomb? Alltså ska man skriva det? Vet inte, men jag skrev att det var det 1 maj, 2015 12:13 |
|
Frivolt
Elev |
Har fått min lovebomb och har skickat en också :'D Hihi, älskar detta initiativ! Mer sånt ♥
1 maj, 2015 12:15 |
|
renblodsprinsen
Elev |
håller på på att skriva min nu ;D det här var en jättebra idé och det skulle vara jättekul om vi kunde göra något liknande igen
1 maj, 2015 12:23 |
|
nymphglitter
Elev |
har skickat min nu♥
skulle vara kul om vi gjorde detta varje vecka, det är ju alltid bra att sprida glädje
1 maj, 2015 13:00 |
|
Borttagen
|
Jätte bra ide Corazon ❤️❤️
1 maj, 2015 13:00 |
|
True Potterhead
Elev |
1 maj, 2015 13:31 |
|
Wira
Elev |
Det här måste vi göra igen!♥ ♥ ♥
1 maj, 2015 14:01 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen