Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Monster High School 2

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Monster High School 2

1 2 3 ... 5 6 7 ... 31 32 33
Användare Inlägg
Isabelle Granger
Elev

Avatar


Skrivet av Caty Delacour:
JAAAA SJÄLVKLART
Mall kommer! Om det fortfarande går:33

Jarå, så länge de finns platser kvar :33

20 apr, 2015 21:47

Borttagen

Avatar


~Rosie

Jag tittar runt mig och ser mest vanliga folk springandes fram och tillbaka i ett virrvarr, men min blick fastnar vid en tjej vid svart hår och omänskliga röda ögon. Hon ser ut att vara i min ålder. En kille står framför henne med som jag kan avgöra lila hår och percingar som glimmar till genom folkmassan.

Jag slår av musiken som jag lyssnar på för att höra vad de säger. Men precis som musiken tonar bort hör jag tjutet av ett tåg.

Jag tittar reflexmässigt mot det kommande tåget. Det är det jag ska kliva på för att komma till internatskolan som det är tänkt att jag ska gå på.

Jag tar snabbt upp min packning (som inte är allt för mycket) och rätar till den gula klänningen innan jag skyndar på tåget för att hitta en ledig kupé.

20 apr, 2015 21:58

Vildvittra
Elev

Avatar


Går det bra att vara med?

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

20 apr, 2015 22:01

Borttagen

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Jag har ändrat sexuell läggning till ''rollas''...

20 apr, 2015 22:03

Isabelle Granger
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Går det bra att vara med?
Omg senpai

IHAHWHHWHWHWHHWHWHWHWHHEEJHEHEHHEHWHWHWWW OFCCCC ☆-☆

Edit: Okej jag kanske ska chilla lite nu så ja nt skrämmer någon. .. Men iallafall, du får gärna joina. C:

20 apr, 2015 22:09

Detta inlägg ändrades senast 2015-04-20 kl. 22:14
Antal ändringar: 1

Matilda weasley
Elev

Avatar


Sam

Jag sitter för mig själv i en av tågets kupéer. Jag gillar att vara ensam. Jag har gömt mig i skuggorna allt för länge och tyckte att det var dags att stanna på ett ställe längre än en månad för att kunna äta och förändras framför fullmånen innan jag stack till ett nytt ställe. Jag undrar vad för andra varelser det kommer vara på det här stället, skolan, om det finns någon som jag?

Jag är jag, det är inte du :P https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F57e8999c49956bb29eebe70931704396%2Ftumblr_o7ow9t5suP1uusboho1_500.gif

20 apr, 2015 22:14

Borttagen

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Snälla kommer bli förvirrad snart vilka inlägg hör till rollet och vilka hör till utanför rollet ??.


Emile suckade bara att räkna månaderna tills han har slitit alla i stycken då tänkte han och gick ombord på tåget. Han satte sig på en ledig plats och tog upp ritblocket och började rita. Han ritade sig själv sittandes på en sten. Han ritade även en fullmåne och en stjärnklar natt som bakgrund också. Han såg på sin smala kropp 160 cm lång var han och han hade blod rött hår gröna ögon och fräknar. Han studerade även sin klädstil som endast bestod av svarta och vita kläder. Han suckade och såg ut genom fönstret..

20 apr, 2015 22:18

Isabelle Granger
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Helena Raven, rollspelsinläggen har namn innan, eller det borde de ha iallafall c:

20 apr, 2015 22:21

Borttagen

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Skönt för jag kommer inte komma ihåg allas karaktärers namn

En sak är lite konstigt i varje grupp roll jag har varit med i så är det bara en eller 2 som vill vara killar frivilligt undrar dock varför.

20 apr, 2015 22:25

Isabelle Granger
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Skönt för jag kommer inte komma ihåg allas karaktärers namn

En sak är lite konstigt i varje grupp roll jag har varit med i så är det bara en eller 2 som vill vara killar frivilligt undrar dock varför.


Spoiler:
Tryck här för att visa! Jag vet inte, brukar gilla att vara kille själv. Är väl att man väljer sitt eget kön för att man typ... Vet hur det är? XD äh fråga inte mig har ingen aning...

20 apr, 2015 22:34

1 2 3 ... 5 6 7 ... 31 32 33

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Monster High School 2

Du får inte svara på den här tråden.