prs med taggsvansen02
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs med taggsvansen02
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av taggsvansen02: när tror du att vi är framme?Jag nickade åt Remus och stirrade ut genom fönstret. 23 apr, 2015 17:59 |
|
taggsvansen02
Elev |
om någon timme eller så det bord inte vara så långt kvar.
23 apr, 2015 21:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av taggsvansen02: jag vill ätaom någon timme eller så det bord inte vara så långt kvar. 24 apr, 2015 05:59 |
|
taggsvansen02
Elev |
mm... svarade jag som också började bli lite hungrig.
Spoiler: Tryck här för att visa! 24 apr, 2015 15:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av taggsvansen02: (( jag bevakar )) jag tänkte vilket elevhem jag skulle blimm... svarade jag som också började bli lite hungrig. Spoiler: Tryck här för att visa! 24 apr, 2015 15:09 |
|
taggsvansen02
Elev |
Sååå, vad tror du du blir för elevhem?
Spoiler: Tryck här för att visa! 24 apr, 2015 15:13 |
|
Borttagen
|
gryffindor
24 apr, 2015 15:40 |
|
taggsvansen02
Elev |
Jag tror jag hamnar i ravenclaw eller hufflepuff
25 apr, 2015 17:17 |
|
Borttagen
|
tåget saktar in
25 apr, 2015 18:14 |
|
taggsvansen02
Elev |
jaha då ska vi väll av. säger jag och reser mig.
Jag går ut på en perrong som är dimmig och svagt upplyst av oljelampor på lyktstolpar. Då hör jag en mörk och kraftig stämma ropa: Förstaårs elever hitåt, alla förstingar här! jag klämmer mig igenom strömmen av människor fram mot rösten. 25 apr, 2015 18:20 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen