Skolan för magiska varelser (ÖPPET!!!)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Skolan för magiska varelser (ÖPPET!!!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av LynnTonks: Ja, tyvär.Är det fullt här? ♥ 11 maj, 2015 15:01 |
|
Ellaravenclaw
Elev |
Mörkret höll på att falla och jag började gå lite fortare. Jag hörde ett ljud från ett djur. Utan anledning sprang jag mot ljudet. När jag var tillräckligt nära såg jag en hjort. Jag tänkte gå fram till den, men stoppades när jag såg en skepnad fälla djuret och döda det. Innan jag svimmade kände jag hur paniken spred sig. Vem var det?
12 maj, 2015 16:12 |
|
LillaBelle
Elev |
jag hör ett ljud och tittar upp å nej Kira. springer fram och stötar henne. "Kira titta på mig det var inte meningen att du skulle se det"
12 maj, 2015 18:14 |
|
Ellaravenclaw
Elev |
- Leonora!? säger jag med chockad röst. Jag kollade försiktigt mot hjorten, och den var nästan död. Den gav ifrån sig tysta kvidanden. Jag reste fort på mig och kollade mig omkring. Man såg inte så jättemycket på grund utav mörkret, men jag lyckades ändå samla på mig ett dussin läkande löv från ett träd. Jag böjer mig över hjorten och lägger löven över såret. Jag kollade in i denns ögon och den gav mig en sorgsen blick.
12 maj, 2015 19:42 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
~ Annastasia~
Jag suckar och landar på skolåmrådet, jag känner luckten av blod och tänker att, antingen så utför någon blodsmagi eller så är någon vampyr ute på jakt. (Kom i håg att alla karaktärer inte känner varandra än) ![]()
12 maj, 2015 20:50 |
|
Borttagen
|
~Titan~
När jag vandrade genom skogen såg jag en person sitta lutad över en skadad hjort, medans en annan person stod bredvid. -Vilka är ni? 12 maj, 2015 21:16 |
|
Ellaravenclaw
Elev |
Jag hörde hur någon kom bakom mig. Jag vände mig snabbt om. Jag kände inte igen personen.
- Jag är alven Kira, vem är du? svarade jag. 13 maj, 2015 07:45 |
|
Borttagen
|
~Titan~
Jag är alven Titan. Svarade jag Kira. Vem är du? Frågade jag varelsen som satt lutad över den döda hjorten. 13 maj, 2015 20:56 |
|
Borttagen
|
Ted
Jag landar på skolgården med en brevid en annan vampyr. "Tja, vad heter du?" 14 maj, 2015 07:38 |
|
Ellaravenclaw
Elev |
-Okej, så du är också en alv, sa jag och log. Jag reste mig upp och kollademot himlen.
- Det börjar bli mörkt, jag borde gå hem nu, sa jag. - Men vi ses väl någon annan gång, fortsatte jag. 15 maj, 2015 10:28 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen