Team GO (PRS)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Team GO (PRS)
|
Borttagen
|
"i några timmar tror jag..jag tycker vi tar en av kopierarna för utifall det blir en överdos så finns det fortfarande en kvar" sa Domino
15 apr, 2015 09:19
|
|
Borttagen
|
" Ja precis men vi får se om någon av dom är ute " da Morgana.
15 apr, 2015 09:23
|
|
Borttagen
|
"yupp " sa Domino & log lite smått.
15 apr, 2015 09:25
|
|
Borttagen
|
" Då går vi ut och letar efter en utav dom " sa Morgana
Kyle var ute på en promenad genom stan och såg sig omkring han skulle hjälpa Ray att samla byggföremål.
15 apr, 2015 09:29
|
|
Borttagen
|
"ja det borde vi göra" sa Domino
Carlos hade också gått ut. fast av en annan anledning.
15 apr, 2015 09:31
|
|
Borttagen
|
" då får vi se om vi hittar någon " sa Morgana och gick ut .
Kyle gick till vad Ray kallade fyndplatsen som var soptippen han suckade vad såg Ray i allt det här skräpet tänkte Kyle.
15 apr, 2015 09:33
|
|
Borttagen
|
"det hoppas jag" sa Domino & gick efter Morgana.
Carlos satte sig ner i parken & suckade. Han hade mycket att tänka på.
15 apr, 2015 09:35
|
|
Borttagen
|
Morgana såg sig omkring
" Skulle vilja att den vi tar kontroll över fångar min nästa slav åt mig " sa Morgana och log.
15 apr, 2015 10:11
|
|
Borttagen
|
"visst det vore rätt bra.. vart ska vi börja leta?" frågade Domino & såg sig omkring.
15 apr, 2015 10:15
|
|
Borttagen
|
" Hm vart kan en kopierar tänka sig vara " sa Morgana fundersamt.
15 apr, 2015 10:16
|
Du får inte svara på den här tråden.