Prs. melody malfoy
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs. melody malfoy
|
Borttagen
|
14 apr, 2015 08:05
|
|
Borttagen
|
Jag pratade högt med mina kompisar.
14 apr, 2015 08:23
|
|
Borttagen
|
14 apr, 2015 14:32
|
|
Borttagen
|
Några tjejer kollade argt på mig och jag flinade mot dom.
14 apr, 2015 14:36
|
|
Borttagen
|
Jag lämnade in uppgiften.
14 apr, 2015 14:38
|
|
Borttagen
|
Jag gick fram med min uppgift och lämnade in den.
14 apr, 2015 14:41
|
|
Borttagen
|
Jag gick och satte mig igen.
14 apr, 2015 14:46
|
|
Borttagen
|
Jag gick tillbaka till mina kompisar och satt mig.
14 apr, 2015 14:46
|
|
Borttagen
|
Jag kollade ut genom fönstret.
14 apr, 2015 15:54
|
|
Borttagen
|
Jag gick fram till Albin.
" Efter skolan hänger du med hem till mig sen?" frågade jag.
14 apr, 2015 15:56
|
Du får inte svara på den här tråden.