öppet rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > öppet rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Inez*Malfoy
Elev |
Lola
Jag tittade rodnande ner i marken. Jag ville först inte berätta om hur mycket jag saknade Thomas men jag ville inte frysa ute mina vänner heller. "Jag kan bara inte sluta tänka på Thomas...först när han sa att det var över mellan oss så tänkte jag att jag kommer glömma honom enkelt... och under hela sommaren har det gått bra men... hela slottet påminner mig om honom! Men nu glömmer vi honom! Kom igen, ska vi gå och öva inför Quidditch uttagningen?" Vi gick upp till Gryffindor tornet och hämtade våra kvastar. ***Don't tickle a sleeping dragon*** 15 maj, 2015 10:11 |
|
JossiMarauder
Elev |
Charlie
Vi hämtade våra kvastar och begav oss till Quidditch-planen. Vi satte oss på kvastarna och sparkade iväg från marken. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 15 maj, 2015 10:36 |
|
soony sonny love
Elev |
milimani
Teddy, Lilly, James och Albus kom med sina kvastar, ja alla utom Lilly som satte sig för att kolla på. De andra sparkade iväg. Teddy hade med sig kvicken 2 dunkare och klonken. Nu var matchen igång. Det var jag Teddy och Charlie mot Lola Albus och James. ![]()
15 maj, 2015 13:10 |
|
Inez*Malfoy
Elev |
Lola
Så fort klonken var iväg flög jag iväg på min pappas gamla Komet två-sextio. Jag sträcker mig efter klonken och får ett starkt grepp om den och styr min kvast upp mot ringarna. Bakom mig ser jag Milimani. Jag passar snabbt över klonken till Albus. ***Don't tickle a sleeping dragon*** 16 maj, 2015 19:19 |
|
JossiMarauder
Elev |
Charlie
Klonken kom rakt emot mig, jag räddade den och jublade. "Du är riktigt bra!" Sa Teddy. "Tack!" Sa jag. "Jag hoppas att komma med i laget" "Om du fortsötter så här, så har du gpda chanser" sa Teddy och log. ((Tänkte först med Svartsjuke-drama, men jag vet int om ni andra tkr det är bra? So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 16 maj, 2015 19:23 |
|
soony sonny love
Elev |
Det blir hjätte bra!
Milimani Jag såg Teddy prata med Charlie, Milimani de PRATAR! Men Teddy log ett kärleksfullt leende. De lutade sig nära varandra. Jag började koka av ilska! Hur kunde hon. Jag fångade kvicken som flög rakt framför mig och landade. ![]()
16 maj, 2015 20:41 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jag såg Millimani springa över planen. Jag log mot Teddy och flög efter henne. Min Nimbus 2000 gick lika snabbt som vanligt.
"MILLIMANI!" Skrek jag. "VÄNTA!" So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 16 maj, 2015 20:50 |
|
soony sonny love
Elev |
MILIMANI
Jag tänkte inte vänta, inte en sekund. Jag sprang in i slottet och upp för trapporna. Jag satte mig på golvet i det höga tornet men först efter att jag kastat en rengörningsbersvergelse över det. Ugglorna hoade, jag grät. ![]()
19 maj, 2015 16:44 |
|
Inez*Malfoy
Elev |
Lola
Jag försökte landa lite snyggt med min kvast men som vanligt slutade det med att jag satt ner med kvasten i knät. "Bra spelat grabbar!" ropade jag till Albus och James som började gå mot slottet. Jag tittade sen upp mot Charlie och Milimani men upptäckte att Milimani var borta. "Vart tog Milimani vägen?" frågade jag Charlie samtidigt som jag började borsta bort gräs från mina byxor. ***Don't tickle a sleeping dragon*** 20 maj, 2015 19:08 |
|
JossiMarauder
Elev |
Charlie
"Jag vet inte" sa jag till Lola. "När hon såg mig och Ted prata sprang hon iväg" "Ska vi leta rätt på henne?" Frågade Lola. "Okej" sa jag och vi gick upp till slottet. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 20 maj, 2015 19:59 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen