Öppet rollspel:)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet rollspel:)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"okej"
29 mar, 2015 12:21 |
|
Borttagen
|
-Jag var i Skandinavien.
29 mar, 2015 13:30 |
|
Borttagen
|
"Kul!"
29 mar, 2015 14:04 |
|
Borttagen
|
(vi känner varandra (antar det))
-Har ni hört att Slytherin har en ny vaktare 29 mar, 2015 14:08 |
|
Borttagen
|
-Vem?
29 mar, 2015 15:30 |
|
Borttagen
|
-Någon Malfoy antagligen.
29 mar, 2015 15:31 |
|
Borttagen
|
"Ja antagligen"
29 mar, 2015 15:58 |
|
Ester Potter 04
Elev |
29 mar, 2015 17:41 |
|
Borttagen
|
-Ja vi är snart framme!!!!!
29 mar, 2015 20:37 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen