Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Öppet rollspel:)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet rollspel:)

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"okej"

29 mar, 2015 12:21

Borttagen

Avatar


-Jag var i Skandinavien.

29 mar, 2015 13:30

Borttagen

Avatar


"Kul!"

29 mar, 2015 14:04

Borttagen

Avatar


(vi känner varandra (antar det))
-Har ni hört att Slytherin har en ny vaktare

29 mar, 2015 14:08

Borttagen

Avatar


-Vem?

29 mar, 2015 15:30

Borttagen

Avatar


-Någon Malfoy antagligen.

29 mar, 2015 15:31

Borttagen

Avatar


"Ja antagligen"

29 mar, 2015 15:58

Ester Potter 04
Elev

Avatar


"Titta, vi är snart framme i Hogsmead!"

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffc09.deviantart.net%2Ffs70%2Ff%2F2012%2F022%2F4%2F2%2Fonce_a_potterhead_always_a_potterhead_by_slyffinclawpuff-d4n8cvr.jpg

29 mar, 2015 17:41

Borttagen

Avatar


-Ja vi är snart framme!!!!!

29 mar, 2015 20:37

1 2 3 4 5 6

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet rollspel:)

Du får inte svara på den här tråden.