prs...
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LillaBelle
Elev |
Skrivet av Anna Gryffindor: jaSkrivet av Borttagen: Denna rollspel är helt fucked up. Avgår tyvärr -.- Kanske för att vissa (Malfoyine bland annat) inte är aktiva... och som svar på din fråga LillaBelle: Kejj=Okej.
27 mar, 2015 18:13 |
|
Borttagen
|
Jag är ledsen att jag inte är aktiv så mycket
27 mar, 2015 20:43 |
|
LillaBelle
Elev |
27 mar, 2015 20:47 |
|
Anna Gryffindor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är ledsen att jag inte är aktiv så mycket Jag med, men har varit i Lund o inte haft internet >_< ![]() ♡☆ Make love ♡
29 mar, 2015 17:51 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen