p.r.s. LillaBelle, OzzyStar2 , Hanna Alice Lilly Potter
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > p.r.s. LillaBelle, OzzyStar2 , Hanna Alice Lilly Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LillaBelle
Elev |
24 mar, 2015 20:38 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
24 mar, 2015 20:43 |
|
LillaBelle
Elev |
-Taiyö -
Är inte det helt galet om vi är gubbar och gudinnor kommer vi att leva i hundratals år -Aki - Vi är gudar
24 mar, 2015 21:04 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
24 mar, 2015 21:06 |
|
LillaBelle
Elev |
-Aki -
Ja ja strunt samma..... Men vänta om vi är gubbar och gudinnor nu vad har hänt med det gamla gubbarna och gudinnorna. -Taiyö - Vad händer med våra familjer om vi inte kan vara här glömmer dom bort oss då
24 mar, 2015 21:10 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
24 mar, 2015 21:12 |
|
LillaBelle
Elev |
-Taiyö -
Jag vill inte lämna min familj -Haru - Jag har en teori att gudarna och gudinnorna har dött och vi måste kliva in istället
24 mar, 2015 21:19 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
27 mar, 2015 20:19 |
|
LillaBelle
Elev |
27 mar, 2015 20:24 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
~Kasai~
"Taiyö, du vet att om det är som Haru säjer så kommer värden att gå under om vi inte gör något" ![]()
27 mar, 2015 20:28 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > p.r.s. LillaBelle, OzzyStar2 , Hanna Alice Lilly Potter
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen