Öppet fantasyrollspel!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet fantasyrollspel!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag hör kentauren prata och fnyser. Den fallna? Det syftar antagligen på en fallen ängel, och den enda i trakten är... jag
"Tja, du har ju Wolfy här, och "den fallna" är antingen jag eller så måste ni vänta länge, för vi är få och den närmsta andra är Kylie, hon är genom ond och bor i Italien" 15 apr, 2015 16:14 |
|
Ester Potter 04
Elev |
Jag ser en vampyr gömma sig bakom ett träd. Hon är förmodligen skuggans barn.
"Jag tror skuggans barn står bakom det där trädet", säger jag och pekar på trädet vampyren står bakom. "Och om hon är det så är vi här allihopa. Men varför ska vi egentligen mötas? Eller väntar vi på någon annan?" frågar jag. Varför är jag egentligen här? Jag böjer mig ner och stryker Gray över pälsen.
15 apr, 2015 20:31 |
|
Anna Gryffindor
Elev |
Jag vaknade av ett gnäggande ljud. En häst?
Försiktigt kravlade jag mig upp och la ena benet över grenen, lade båda två runt grenen, och snurrade så att skogen blev uppochner och kände trevande med tårna tills dom fann en annan gren. Jag landade mjukt på den fuktiga marken. Mina klara kattögon spejade och det sjunde sinnet bestämde att jag skulle västerut. Jag sprang mot ljudet av ett lågmält samtal mellan...? ... Två flickor? Jag stannade upp, framför mig stod två flickor med spetsiga öron och blek hy, en flicka med hästkropp,en pojke med grovt utseende.. kanske hälften ulv?,en flicka som skulle kunna varit en ängel, och en varg. (Förlåt för att det var så långt men kunde inte sluta och ville komma ikapp med lite detaljer... SÅ nu är det så!!! XD) EDIT: Alltså känner mig lite dissad. ![]() ♡☆ Make love ♡
16 apr, 2015 15:29 |
|
Borttagen
|
Jag ser en flicka med lysande ögon och silverhår stående bara en bit bort. Jag petar till alven bredvid mig och pekar.
"Vem är det där? Och vad är hon?" 17 apr, 2015 16:54 |
|
Ester Potter 04
Elev |
"Ingen aning", säger jag.
Varför har vi egentligen samlats här? Och vad är det vi ska göra? Vill jag fråga men jag håller tyst. Det känns bäst då.
17 apr, 2015 16:58 |
|
Borttagen
|
"Om ingen vat får vi väl ta reda på det. HEJ DU, TJEJEN MED KATTÖGON! KOM HIT LITE!"
17 apr, 2015 17:01 |
|
soony sonny love
Elev |
17 apr, 2015 17:42 |
|
Borttagen
|
-Jag heter Ariana, säger jag. Sedan vänder jag mig mot tjejen med silverhår. Vad heter du? frågar jag henne. Hon ser förvirrat på mig. Då förlorar jag medvetandet av törst.
17 apr, 2015 21:29 |
|
Anna Gryffindor
Elev |
Kattögon? Jag klev fram mot dem.
"Jag vet inte riktigt.", svarar jag en av flickorna med alvöron. ![]() ♡☆ Make love ♡
17 apr, 2015 21:37 |
|
Ester Potter 04
Elev |
"Jag vet inte riktigt.", säger flickan med silverhår.
"Vad menar du? Har du typ tappat minnet?" frågar jag och tittar på henne.
17 apr, 2015 21:45 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen