Solförmörkelsen 2015
Forum > Off Topic > Solförmörkelsen 2015
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hinny
Elev |
20 mar, 2015 21:46 |
|
Grönfink
Elev |
Här var det molnigt och snöade, så jag såg den inte IRL, men märkte att det blev lite mörkare ute. Kollade på en livestream också ^^
20 mar, 2015 22:29 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen