prs. Giraffklubben
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs. Giraffklubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Fick ni något brev i Sommras?
11 mar, 2015 18:29 |
|
Borttagen
|
Nej, inget särskilt
11 mar, 2015 18:31 |
|
Borttagen
|
Jag fick från min brevvän.
11 mar, 2015 18:35 |
|
Borttagen
|
Aha! Vad heter hen?
11 mar, 2015 18:36 |
|
Borttagen
|
Han heter Oscar. Har du någon brevvän?
11 mar, 2015 18:39 |
|
Borttagen
|
Ja, men han är en mugglare så jag måste skicka brev via posten.
11 mar, 2015 18:42 |
|
Borttagen
|
Hade glömt det
11 mar, 2015 18:44 |
|
Borttagen
|
11 mar, 2015 18:49 |
|
Borttagen
|
(Så det finns/vi har mobiler/surfplattor/datorer?)
11 mar, 2015 18:51 |
|
LillaBelle
Elev |
11 mar, 2015 18:52 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen