Prs. Melody-Jessica
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Melody-Jessica
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Lawiise
Elev |
(Signhild)
Lily satte sig vid brasan, jag satte mig bredvid henne. "Hur kan jag ha varit så dum. Scorpius skulle aldrig tycka om mig.", sa Lily och lutade sig mot mig. "Hur vet du det", frågade jag. "Han gillar ju Julia.", sa hon. Jag såg hur det rann tårar från Lily. Jag kramade om henne. "Du kan aldrig vara säker.", sa jag. ![]()
3 mar, 2015 21:45 |
|
Borttagen
|
Jag reste mig upp och lämnade sovsalen och sällskapsrummet. Mina ögon var röda och svullna.
3 mar, 2015 21:47 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
3 mar, 2015 21:48 |
|
Borttagen
|
Jag gick längst korridoren och suckade till och fler tårar kom.
3 mar, 2015 21:49 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
3 mar, 2015 21:51 |
|
Borttagen
|
" Låt mig vara varför går du inte bara till Lily och slutar inte bara umgås med mig" skrek Jag gråtandes.
3 mar, 2015 21:52 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Jag gick sakta fram till henne.
"Jag lämnar dig ifred efter att jag har sagt några saker.", sa jag och kände mig dummare och dummare. "Du är min bästa vän, och jag vill fortsätta att vara med dig. Jag tycker om dig men inte på det sättet. Du betyder jättemycket för mig. Jag förstår om du hatar mig nu...", sa jag. ![]()
3 mar, 2015 21:55 |
|
Borttagen
|
Jag började slå på Scorpius.
" Varför går du inte bara till Lily och lämnar mig ifred du är en sämsta kompisen jag hatar dig, skrek jag gråtandes och fortsatte slå på honom. 3 mar, 2015 21:57 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
(Scorpius)
"När sa jag att det var Lily? Hur kan jag hjälpa hur en idiot som jag ska känna.", sa jag och försökte undvika slagen. ![]()
3 mar, 2015 22:04 |
|
Borttagen
|
( Kan inte Scorpius vara kär i Julia inte i Lily snälla)
Jag blängde argt på honom. " En idiot kan räkna ut att du är kär i Lilly" skrek jag gråtandes och slog till honom. 3 mar, 2015 22:05 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen