Haceee som inte är övernaturligt.
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Haceee som inte är övernaturligt.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Han går fram till mig och klappar mig på ryggen.
"Är du okej Harry?" Frågar han, och även fast jag vet att han bara menar väl, blir jag mer irriterad. "Ja jag mår bra, vad ser det ut som?!" säger jag upprört åt honom medan bara mer tårar rinner. Jag behöver någon att krama, men ingen vill ha mig längre. Inte för den jag är i alla fall, det är säkert. Det enda attraktiva med mig är väl pengarna. "förlåt." Mumlar Niall, och får mig att känna mig som ett värre monster nu. Jag är så hemsk mot mina vänner ... Inte så konstigt att alla hatar mig. 27 feb, 2015 23:16 |
|
Beben
Elev |
Jag skriker till, och kastar iväg en kudde. Frustrationen inom mig är så stor nu, jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det känns som att jag knappt är i min kropp längre, allt händer utanför och jag står bara och ser på, utan att veta vad jag ska göra. Jag lutar mitt huvud i mina händer och pressar ihop mina ögonlock tills mitt huvud bultar. Jag behöver något nu.
27 feb, 2015 23:19 |
|
Borttagen
|
Niall går ut ifrån rummet utan att säga något mer. Jag hatar honom, på riktigt, Grace är inte hans flickvän. Hon är min ... Säger vi. Jag tänker låtsas som att hon är min, för jag är sjuk i huvudet.
[niall] Jag går ut från rummet där Harry är, och rakt till hallen. Jag måste till Grace, bevisa för henne att jag är bättre än Harry. Han lämnade henne, men jag kommer alltid finnas. Medan jag tar på mig skorna kommer Eleanor till mig. "Du ska till Grace, va?" Mumlar hon, men behöver inget svar innan hon tar på sig ytterkläder. "Ska inte Louis med?" frågar jag medan vi går ut genom dörren. "Han ska stanna och prata med Harry eller något." Eleanor himlar med ögonen. 28 feb, 2015 14:16 |
|
Beben
Elev |
Ibland, önskar jag att jag aldrig hade träffat Harry. Jag tänker det ibland, men inte ofta. Men nu, nu känns det som att det skulle varit mycket bättre. Jag skulle aldrig behöva känna såhär då, känna mig så hemsk. Jag skulle inte bry mig att Darcy och Brayden dog ...
28 feb, 2015 14:21 |
|
Borttagen
|
Jag sätter mig i bilen med Eleanor, sedan börjar jag köra ganska snabbt för att komma fram och få veta hur hon mår. Och hur min son mår.
"Hur går det med uhm ... Dig och Louis?" frågar jag och kollar kort på Eleanor. Hon rycker på axlarna. "Inget händer än, men vi försöker ha tålamod" suckar hon. 28 feb, 2015 14:26 |
|
Beben
Elev |
Jag sitter i sängen, och bara ser på en tom fläck på andra sidan väggen. Jag känner ingenting. Bara tomhet, som att något har dragits ifrån mig. Men det har ju tekniskt sätt det, med Darcy och Brayden. Jag suckar lågt och biter i min läpp.
28 feb, 2015 14:28 |
|
Borttagen
|
"Det kommer nog gå, förr eller senare" säger jag till Eleanor. Jag parkerar bilen utanför sjukhuset och går ut med henne, med snabba steg åt entrén. Ingen märker oss särskilt medan vi går in. Någon läkare berättar vilket rum vi ska åt efter att vi har frågat, så vi skyndar oss dit. Eleanor öppnar dörren och går in, rakt till Grace.
28 feb, 2015 14:33 |
|
Beben
Elev |
Jag vänder mitt huvud till dörren när den öppnas, och suckar lågt när jag ser El. Just nu vill jag helst bara vara själv. Eller kunna ha sex med någon... Jag kan inte ha sex med Eleanor.
28 feb, 2015 14:36 |
|
Borttagen
|
Eleanor kramar om Grace.
"Jag har varit så orolig, herregud" säger hon lågt. "Har alla klarat sig?" Jag går in efter med en suck och stänger dörren. Det hade varit bättre om Eleanor inte hade följt med, men jag ville inte såra henne. 28 feb, 2015 14:39 |
|
Beben
Elev |
Jag skakar långsamt på huvudet, utan att märka av Niall, medan jag låter Eleanor krama mig. Jag besvarar inte kramen, jag har bara inte lust. Men jag kanske kan få henne att ställa tabletterna vid mig innan hon går, så det kanske är ett litet plus iallafall.
28 feb, 2015 14:42 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen