Öppet fantasyrollspel!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet fantasyrollspel!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: min dator laggar, kan inte Jag tänker INTE börja, jag är jättedålig på att göra det Jag kanske börja efter maten Great 8 feb, 2015 12:51 |
|
Borttagen
|
Datorn laggar för mycket sorry
8 feb, 2015 14:02 |
|
Borttagen
|
Jag kan börja om ingen annan vill
8 feb, 2015 14:05 |
|
rickardOl
Elev |
Skrivet av Borttagen: eller så kan jag göra det.Jag kan börja om ingen annan vill harry vs voldemort. FIGTH!!! 8 feb, 2015 16:25 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
Skrivet av rickardOl: då får du börja och gör det helst nu Skrivet av Borttagen: eller så kan jag göra det. Jag kan börja om ingen annan vill ![]()
8 feb, 2015 16:27 |
|
rickardOl
Elev |
jag vaknade som vilken dag som helst. Jag gick ner till frukosten och allting gick bra tills någon slog ner mitt huvud i gröten.-hej Duncan. sa jag till min mobbare.-trodde du att du kunde undvika oss? halvskreck Duncan i mitt öra. fast som tur för mig kom en av de som jobbade och stoppade Duncan och hans vänner. sen när jag försökte lugna ner mig hände något mycket underligt. allting vart stilla. det kanske var dumt men jag kom på att jag kunde hämnas på Duncan. jag tog killen som satt mitt i mot migs gröt och hede den över Duncans huvud. och sen vart allting normalt igen och gröten for på Duncans huvud. jag tror att jag kommer få mycket nöje av det hära kraften när jag vet hur jag kontrolerar den.
harry vs voldemort. FIGTH!!! 8 feb, 2015 16:49 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
När jag vaknade var allting väldigt konstigt, det var liksom färger runt alla men alla hade olika färger.
När jag gick till frukosten så såg jag mobbaren Duncan med en skål gröt över huvudet och jag kunde inte hålla mig för skratt. ![]()
8 feb, 2015 16:55 |
|
Borttagen
|
~Robin~
När jag vaknade på morgonen kände jag att något var fel. Väldigt fel. Jag klev upp ur sängen, klädde på mig och gick ner till frukosten. När jag kommit dit såg jag Duncan sitta med en skål gröt över huvudet. Jag log och gick och satte mig längst bort vid bordet. Som vanligt var det ingen som märkte mig. Men det var fortfarande någonting som kändes fruktansvärt fel. 8 feb, 2015 17:07 |
|
Borttagen
|
OzzyStar2: våra roller har samma namn, tror du det går bra eller ska jag byta?
8 feb, 2015 17:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: OzzyStar2: våra roller har samma namn, tror du det går bra eller ska jag byta? Om du vill kan jag byta, du gjorde din roll först 8 feb, 2015 17:59 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen