What's your sign?
Forum > Off Topic > What's your sign?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
renblodsprinsen
Elev |
tror inte riktigt 100% på astrologi men tycker att det är väldigt, väldigt intressant!
Mitt stjärntecken är oxen och det stämmer rätt bra in på mig. Tror att jag är vågen i månen och mycket stämmer bra in på mig. Sedan är mitt kinesiska tecken Geten vilket stämmer delvis. Och sen är jag kräfta i Ascendent. Har inte läst på så mycket om dem men gör nog det lite senare.
9 apr, 2015 18:37 |
|
Dream
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Stjärn/soltecken: Pisces/Fisk Måntecken: Aries/Vädur Ascendent: Scorpio/Skorpion Försöker fortfarande figure out vad detta betyder osv, fattar fortfarande inte vad det är för skillnad mellan sol- och måntecken *-* Men Pisces passar in väldigt bra på mig tror jag, även om jag känner mig mer som Virgo ibland (vilket är weird då de är typ motsatta tecken???) Alla tecken är ju jätteolika såklart, men fiskarna och jungfrun är inte de absoluta motsatserna! Om du tittar på hela horoskopet så kan du se om du influeras mkt av jungfrun i de olika planeterna ^^ Btw, vet ni vilken/vilka stenar som hör till ert tecken? Mina är safir och jade ♥
9 apr, 2015 19:08 |
|
renblodsprinsen
Elev |
9 apr, 2015 19:12 |
|
Dream
Elev |
9 apr, 2015 19:17 |
|
renblodsprinsen
Elev |
jomen det är jag väl. lite beroende på, men jodå
9 apr, 2015 19:19 |
|
Dream
Elev |
Någon som vill att jag ska göra en lista på tecknens olika blommor, färger osv? Eller är det bara jag som tycker om sånt, hehe. :3
17 apr, 2015 22:00 |
|
baramin
Elev |
en dag fick jag och mitt stjärntecken den här bilden
![]() jag är lejon och tycker att det är hysteriskt roligt hur bra det stämmer in på mig. horoskop, de som förutspår framtiden alltså, bryr jag mig inte om alls, men jag älskar att läsa liksom "facts about leos" och så. inte för jag tror att det har någon betydelse när man är född på året ärligt talat, men tycker det är så kul att mitt stjärntecken verkligen har prickat in mitt mest ironiska jag ♥ she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 17 apr, 2015 23:55 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Tycker det är läskigt hur mycket mitt stjärntecken stämmer in på mig ( är en stenbock.)
Kan inte säga att ALLT stämmer, men mycket stämmer! Känns obehagligt när jag läser igenkända egenskaper hos Stenbockare, känner igen mig så mycket! 18 apr, 2015 09:44 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jag har tvillingarna och ja det stämmer ganska bra in på mig
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 18 apr, 2015 09:50 |
|
IamAK
Elev |
jungfru, och ja det stämmer väldigt bra in på mig. kanske inte exakt allt men det mesta.
19 apr, 2015 21:32 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen