Hungerspelen (Öppet rollspel)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hungerspelen (Öppet rollspel)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skulle vilja ha pojke distrikt 12 och flicka distrikt 11, om det går bra Det går bra! AuroraAlexius: Jag ska försöka fixa i alla fall en ikväll.
23 jan, 2015 17:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Skulle vilja ha pojke distrikt 12 och flicka distrikt 11, om det går bra Det går bra! Great! 23 jan, 2015 17:40 |
|
Borttagen
|
Ska man beatånma innan spelet om man vill tima med nåhon annans karaktär/karaktärer?:3
23 jan, 2015 18:22 |
|
Fellrendión
Elev |
H@nna: Det får man göra. Men man får också börja samarbeta med någon senare i spelet om man vill det.
23 jan, 2015 18:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: H@nna: Det får man göra. Men man får också börja samarbeta med någon senare i spelet om man vill det. Okej OzzyStar2, vill någon av dina karktärer sammarbeta med någon av mina? För isåfall kan väl våra karaktärer i distrikt 11 samarbeta? 23 jan, 2015 18:40
Detta inlägg ändrades senast 2015-01-23 kl. 19:21
|
|
AuroraAlexius
Elev |
Tänker att det är ganska givet att de från distrikt 1,2 och 4 skapar en allians, som de brukar
~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 23 jan, 2015 18:51 |
|
Fellrendión
Elev |
23 jan, 2015 19:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Helena Raven: Pojken från 9 är ju upptagen... ska du välja ett annat distrikt då? Kan jag ta Pojke distrikt 10 och Flicka distrikt 12? 23 jan, 2015 19:14 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Helena Raven: Pojken från 9 är ju upptagen... ska du välja ett annat distrikt då? Kan jag ta Pojke distrikt 10 och Flicka distrikt 12? För mig går det bra så du kan ta dem! ^_^
23 jan, 2015 19:16 |
|
Borttagen
|
H@nna Javisst!
23 jan, 2015 20:35 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen