Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hungerspelen (Öppet rollspel)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hungerspelen (Öppet rollspel)

1 2 3 ... 5 6 7 ... 13 14 15
Användare Inlägg
Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skulle vilja ha pojke distrikt 12 och flicka distrikt 11, om det går bra

Det går bra! (Ifall det är okej för de andra också! ^^)

AuroraAlexius: Jag ska försöka fixa i alla fall en ikväll.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

23 jan, 2015 17:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Borttagen:
Skulle vilja ha pojke distrikt 12 och flicka distrikt 11, om det går bra

Det går bra! (Ifall det är okej för de andra också! ^^)

Great!

23 jan, 2015 17:40

Borttagen

Avatar


Ska man beatånma innan spelet om man vill tima med nåhon annans karaktär/karaktärer?:3

23 jan, 2015 18:22

Fellrendión
Elev

Avatar


H@nna: Det får man göra. Men man får också börja samarbeta med någon senare i spelet om man vill det.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

23 jan, 2015 18:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
H@nna: Det får man göra. Men man får också börja samarbeta med någon senare i spelet om man vill det.


Okej

OzzyStar2, vill någon av dina karktärer sammarbeta med någon av mina? För isåfall kan väl våra karaktärer i distrikt 11 samarbeta?

23 jan, 2015 18:40

Detta inlägg ändrades senast 2015-01-23 kl. 19:21
Antal ändringar: 2

AuroraAlexius
Elev

Avatar


Tänker att det är ganska givet att de från distrikt 1,2 och 4 skapar en allians, som de brukar Och sedan kanske även de två från samma distrikt, ifall de båda överlever blodbadet

~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~

23 jan, 2015 18:51

Fellrendión
Elev

Avatar


Helena Raven: Pojken från 9 är ju upptagen... ska du välja ett annat distrikt då?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

23 jan, 2015 19:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Helena Raven: Pojken från 9 är ju upptagen... ska du välja ett annat distrikt då?


Kan jag ta Pojke distrikt 10 och Flicka distrikt 12?

23 jan, 2015 19:14

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fellrendión:
Helena Raven: Pojken från 9 är ju upptagen... ska du välja ett annat distrikt då?


Kan jag ta Pojke distrikt 10 och Flicka distrikt 12?

För mig går det bra så du kan ta dem! ^_^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

23 jan, 2015 19:16

Borttagen

Avatar


H@nna Javisst!

23 jan, 2015 20:35

1 2 3 ... 5 6 7 ... 13 14 15

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hungerspelen (Öppet rollspel)

Du får inte svara på den här tråden.