Grupprollspel [prs]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Grupprollspel [prs]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Så Inez & Luna är bästisar?
4 jan, 2015 14:58 |
|
Caty Delacour
Elev |
4 jan, 2015 15:23 |
|
Borttagen
|
Gärna! Jag tycker att vi ska uggla lite så att Inez & Luna lär känna varandra bättre. 4 jan, 2015 15:29 |
|
Irskoo
Elev |
4 jan, 2015 17:57 |
|
Borttagen
|
4 jan, 2015 18:12 |
|
Irskoo
Elev |
4 jan, 2015 18:14 |
|
Borttagen
|
Japp, men jag undrar en sak: dka alla vara kompisar eller får (t.e.x) Luna ha typ Julia som "fiende"? 4 jan, 2015 18:20 |
|
Irskoo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hmm.. I början kan ju alla typ inte känna varandra (förutom dom som är bästa vänner då)Japp, men jag undrar en sak: dka alla vara kompisar eller får (t.e.x) Luna ha typ Julia som "fiende"?
4 jan, 2015 18:23 |
|
Threstaler
Elev |
Här kommer min mall
Namn: Evelyn Ålder: 12 Elevhem: Gryffindor Årskurs: Andra Personlighet: Väldigt positiv, men lite väl uppspelt ibland, hon har fötterna på jorden och drömmer sig inte bort så mycket.Är ofta sarkastisk. Svagheter: Ganska slarvig och glömsk, och lite klumpig. har väldigt dåligt tålamod. Styrkor: Otroligt positiv, har bra självförtroende. Utseende: Långt hår svart som hon ofta har i en fläta, bruna ögon, ganska lång. Tycker om: Sommar, god mat och ljudet av när man tänder en tändsticka eller slår ihop en tjock bok. Tycker inte om: Elaka människor, dåligt väder, att inte ha något att göra, att bli kittlad, pinsamt ystnad. Familj: Tre yngre syskon , mamma, pappa. Blodstatus: Mugglarfödd Övrigt: Slänger ofta in lite engelska ord när hon pratar.
4 jan, 2015 21:08
Detta inlägg ändrades senast 2015-01- 4 kl. 22:17
|
|
Irskoo
Elev |
Skrivet av Threstaler: Bra! Kopierar den här till första inlägget när jag har tillgång till dator! Blir jobbigt med telefon Här kommer min mall Namn: Evelyn Ålder: 12 Elevhem: Gryffindor Årskurs: Andra Personlighet: Väldigt positiv, men ite väl upspelt ibland, hon har fötterna på jorden och drömmer sig inte bort så mycket. Svagheter: Ganska slarvig och glömsk, och lite klumpig. har väldigt dåligt tålamod. Är ofta sarkastisk. Styrkor: Otroligt positiv, har bra självförtroende. Utseende: Långt hår svart som hon ofta har i en fläta, bruna ögon, ganska lång. Tycker om: Sommar, god mat och ljudet av när man tänder en tändsticka eller slår ihop en tjock bok. Tycker inte om: Elaka mäniskor, dåligt väder, att inte ha något att göra, att bli kittlad. Familj: Tre yngre syskon , mamma, pappa. Blodstatus: Mugglarfödd Övrigt: Slänger ofta in lite engelska ord när hon pratar.
4 jan, 2015 21:14 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen