Rasmus Potter och Hermone PRS
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rasmus Potter och Hermone PRS
|
Borttagen
|
Jag gick med ut efter Albus.
24 dec, 2014 09:24
|
|
Borttagen
|
Det var tomt i korridoren.
24 dec, 2014 09:47
|
|
Borttagen
|
25 dec, 2014 18:18
|
|
Borttagen
|
25 dec, 2014 19:41
|
|
Borttagen
|
25 dec, 2014 19:49
|
|
Borttagen
|
"Du ska följa med hagrid."
25 dec, 2014 20:03
|
|
Borttagen
|
25 dec, 2014 20:06
|
|
Borttagen
|
"han där." sade jag och pekade på en lång man som var Hagrid.
25 dec, 2014 20:08
|
|
Borttagen
|
"Oj..." sa jag medan jag tittade på mannen
25 dec, 2014 20:10
|
|
Borttagen
|
Jag log. "Vi ses sedan." sade jag och gick mot en vagn.
25 dec, 2014 20:18
|
Du får inte svara på den här tråden.