Narry - privat rollspel <3
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Narry - privat rollspel <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Om du skyndar dig, för jag har saknat dig" ler jag.
18 nov, 2014 16:34 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 16:36 |
|
Borttagen
|
"Ja, det är okej" skrattar jag lågt.
18 nov, 2014 16:38 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 16:39 |
|
Borttagen
|
"Ariana är klar vi klockan nio, så vi kan ju vara tillsammans ganska länge"
18 nov, 2014 16:41 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 16:42 |
|
Borttagen
|
"Ganska okej ... Fast hon irriterar mig bara mer och mer för varje dag"
18 nov, 2014 16:43 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 16:44 |
|
Borttagen
|
"Jag är så trött på hennes lilla röst" mumlar jag och ser ner.
18 nov, 2014 16:46 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 16:47 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen