Rollspel [Privat Hupp & J_J]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel [Privat Hupp & J_J]
|
Borttagen
|
sara tänkte "sådär" sa hon till honom och log lite
30 okt, 2014 21:09
|
|
Borttagen
|
Han suckade."jag försökte iallafall."
30 okt, 2014 22:28
|
|
Borttagen
|
Sara log emot honom "det e bra men jag sa inte den e dålig" Sa hon och log
30 okt, 2014 22:29
|
|
Borttagen
|
Han log och puttade på hennes arm. "klockan är snart 8." sa han och reste sig upp.
30 okt, 2014 22:33
|
|
Borttagen
|
Sara suckar och reset sig upp "men det e mörkt ute kommer ju dö" sahon p åskoj "men bör gå smsar sig sen ikväll" sa hon
30 okt, 2014 22:35
|
|
Borttagen
|
"jag kan följa med dig annars om du vill." sa han och log mot henne.
30 okt, 2014 22:37
|
|
Borttagen
|
Sar log "säker?"frågade hon och log "för jag dör alltid du vet hur ofta jag srpinger hem till dig och faller i din hall av att jag var rädd att någon följt mig" sa hon till honom
30 okt, 2014 22:40
|
|
Borttagen
|
" klart det är lugnt din fegis." sa han och lipade. " är det okej om du får din present imorgon?" frågade han.
30 okt, 2014 22:42
|
|
Borttagen
|
Sara log stort emot honom "så kalrt det eok" sa hon och gick tyst ut i hallen och tog på skorna. "Jag må vara feg men jag e snbbare än dig" Sa ohn
30 okt, 2014 22:45
|
|
Borttagen
|
Han skrattade och drog på sig skorna."har du allt nu?"
30 okt, 2014 22:49
|
Du får inte svara på den här tråden.