Premiären, Leicester Square, 7 juli
Forum > Harry Potter > Premiären, Leicester Square, 7 juli
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
accioron
Elev |
Jag ska lätt ta med en filmkamera och försöka få med så mycket som möjligt på film! Det är liksom för fint att inte spara.
31 maj, 2011 22:54 |
|
childhoodlight
Elev |
Åh ja. Ska ta med min system, fotafotafota och sedan göra ett collage av det hela. Älskar våra planer oh my Merlin är så pepp ♥
31 maj, 2011 22:56 |
|
accioron
Elev |
Ska vi prata ihop oss lite på msn idag?
1 jun, 2011 18:29 |
|
childhoodlight
Elev |
I sure think we must do that! Har smsat Elvira men hon har inte svarat (bruttan har inte på sig mobilen hela tiden). Hihi, vi har bokat hotell nu, ett jättebilligt men äääsch! Det ligger mitt i stan, har för mig att mamma sa att den ligger 10 minuter från Oxford Street...
1 jun, 2011 19:01 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av childhoodlight: I sure think we must do that! Har smsat Elvira men hon har inte svarat (bruttan har inte på sig mobilen hela tiden). Hihi, vi har bokat hotell nu, ett jättebilligt men äääsch! Det ligger mitt i stan, har för mig att mamma sa att den ligger 10 minuter från Oxford Street... Oh, vad heter det? Mitt ligger också i det området! 1 jun, 2011 19:50 |
|
childhoodlight
Elev |
2 jun, 2011 22:01 |
|
accioron
Elev |
ALLTSÅ JAG KAN INTE SLUTA TÄNKA PÅ DET
DET ÄR SERIÖST DET BÄSTA SOM KOMMER HÄNDA MIG 2 jun, 2011 22:43 |
|
childhoodlight
Elev |
2 jun, 2011 23:04 |
|
accioron
Elev |
DET ÄR SÅ SJUKT JAG FATTAR DET TYP INTE ÄN ALLTSÅ AHDJLAJFHD
2 jun, 2011 23:12 |
|
childhoodlight
Elev |
3 jun, 2011 00:14 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen